Black Friday

Peste exact o luna, pe 29 noiembrie 2013, va fi Black Friday – ziua in care fiecare din noi spera sa cumpere tot ce-si doreste cu 99% reducere…

In Romania prima editie a Black Friday s-a derulat in 2011 luand pe mai toata lumea pe nepregatite… de-atunci am ramas cu amintirea pisicii electrocutate care era afisata pe site-ul eMAG atunci cand serverele nu mai faceau fata hoardelor de cumparatori.

In 2012 lumea stia la ce sa se astepte si a fost dezmat organizat in toata regula… toata lumea s-a distrat pe cinste… dar din pacate eu n-am facut multi purici cu aceasta ocazie: n-am reusit sa prind la reducere nimic din ce ma intereseaza si nici la capitolul marketing afiliat n-am excelat.

Anul acesta Black Friday nu se anunta prea roz cel putin din punctul de vedere al marketingului afiliat:
– eMAG a anuntat inca de prin august ca isi rezerva dreptul de a acorda comisioane speciale cu ocazia evenimentelor de genul Black Friday;
– evoMAG a anuntat comisioane de 1% pentru ziua de Black Friday si urmatoarele 2 zile;
– Altex da de inteles ca in ziua de Black Friday vanzarile generate de catre afiliati nu vor fi comisionate (0% comision);

E o abordare fireasca dupa umila mea parere caci in ziua de Black Friday vanzarile magazinelor online vor exploda indiferent de eforturile facute de catre afiliati.

Urmareste subiectul #blackfriday

5 comentarii la „Black Friday

    • Cred ca ProfitShare va profita de pe urma deciziilor luate de altii si nu va umbla la comisioane… oricum eu nu-mi fac iluzii legate de BF caci nu se incraja porcul de ajun…

Comentariile sunt închise.