Black Friday eMAG

Peste exact o lună, pe 29 noiembrie 2013, va fi Black Friday – ziua în care fiecare din noi speră să cumpere tot ce-și dorește cu 99% reducere…

În România prima ediție a Black Friday eMAG s-a derulat în 2011 luând pe mai toată lumea pe nepregătite… de-atunci am rămas cu amintirea pisicii electrocutate care era afișată pe site-ul eMAG atunci când serverele nu mai făceau față hoardelor de cumpărători.

În 2012 lumea știa la ce să se aștepte și a fost dezmăț organizat în toată regula… toată lumea s-a distrat pe cinste… dar din păcate eu n-am făcut mulți purici cu aceasta ocazie: n-am reușit să prind la reducere nimic din ce mă interesa și nici la capitolul marketing afiliat n-am excelat.

Anul acesta Black Friday nu se anunță prea roz cel puțin din punctul de vedere al marketingului afiliat:
– eMAG a anunțat încă de prin august că își rezervă dreptul de a acorda comisioane speciale cu ocazia evenimentelor de genul Black Friday;
– evoMAG a anunțat comisioane de 1% pentru ziua de Black Friday și următoarele 2 zile;
– Altex dă de înțeles că în ziua de Black Friday vânzările generate de către afiliați nu vor fi comisionate (0% comision);

E o abordare firească după umila mea părere căci în ziua de Black Friday vânzările magazinelor online vor exploda indiferent de eforturile făcute de către afiliați.

Urmărește subiectul #blackfriday

5 comentarii la „Black Friday eMAG

    • Cred ca ProfitShare va profita de pe urma deciziilor luate de altii si nu va umbla la comisioane… oricum eu nu-mi fac iluzii legate de BF caci nu se incraja porcul de ajun…

Comentariile sunt închise.