Cum sa pacalesti fraierii care stau pe Yahoo Messenger ?

Stiu ca vrei sa-ti promovez blogul astfel incat sa ai cat mai multa vizibilitate. Ce faci in cazul acesta ?

Se ia una bucata blog si se organizeaza un concurs fictiv cu cei care adauga adresa blogului in statusul de messenger.
Nu mai trebuie decat ca cei care pun botul sa te adauge in lista lor de contacte astfel incat sa-i poti urmari daca au sau nu au pusa adresa blogului tau ca status.
Si ai grija ca premiile sa fie suficient de tentante cat sa puna botul cat mai multi pustani care nu fac altceva decat sa stea pe YM de dimineata pana seara. Nu conteaza ca nu e publicul tau tinta. Ceea ce conteaza e sa-ti umfli traficul astfel incat un eventual client de publicitate sa fie extaziat cand vede cati vizitatori ai.

Nu recomand sa faceti ceea ce-am scris mai sus, dar sa stiti ca e vorba despre o situatie reala si sincer e condamnabila imaginatia bolnava a unora si tendinta romanilor de a trage teapa semenlor lor…

Coincidente stranii, bizare si inexplicabile… prietenii nu stiu de ce…

Premiul de peste 11 milioane de euro la Loto 6/49 a fost castigat exact in data alegerilor pentru parlamentul european, adica ieri pe 7 iunie 2009. O coincidenta destul de bizara pentru ca nu e nici primul, nici ultimul astfel de castig oferit de loteria nationala in momente cheie din istoria tarisoarei noastre.

Prea se potriveste boala cu descantecul, prea a fost imblanzit hazardul si pus sa faca sluj atunci cand ti-e lumea mai draga…

Pregatiti-va sufleteste pentru urmatorul castig… sunt sanse mari ca acesta sa fie oferit in ziua alegerilor prezidentiale din toamna anului 2009.

Restul e doar can-can… adica un fel de barfa a la Balcani…

Psihologia preturilor si reducerile aranjate

Nu cred ca mai e un secret pentru nimeni faptul ca suntem o natie de consumeristi. Nu conteaza ca nu vom avea nevoie de produsul cumparat, daca e la promotie sau la reducere, si facem o economie la buget de ce sa nu-l cumparam, ca poate ne va trebui candva si trebuie sa avem pe ce pune mana.

Dar de fapt ce se ascunde in spatele acestor promotii si reduceri, ca prea exista reduceri de macar 5%  la majoritatea produselor din cataloagele marilor lanturi de magazine din Romania ? Raspunsul e unul extrem de simplu: prostia romanului… cand aude de o reducere merge val-vartej sa prinda si el macar o bucata din acea promotie. Nu conteaza ca in alta parte, acelasi produs e mai ieftin chiar si fara a avea o reducere… reducerea focalizeaza apetitul de consum si romanul nu mai vede decat inainte… e cu discount deci castig…

Citește mai multPsihologia preturilor si reducerile aranjate

Desteapta-te romane

Si nu mai fi naiv, nu mai crede ca tot ce zboara se mananca…

Se pare ca fenomenul despre care vorbeam in articolul Prosti, prosti dar multi… a inceput sa ia amploare: astazi am descoperit un alt site care incearca sa vanda pielea ursului din padure sau praful de pe toba unor romani naivi care-si inchipuie ca pot castiga la loto cu un bilet de 5 lei.

Nu dau nume, nici adresa site-ului ca sa nu am pe constiinta nici unul din naivii care isi pierd banii dar nu si speranta, dar o sa va spun despre ce e vorba. Trebuie sa cumperi un breloc la pretul de 50 de lei si intri in tombola care promite ca premii un apartament in valoare de 70.000 de euro, un Mercedes E Class, un televizor cu plasma Panasonic, o camera video Sony si un aparat foto Fuji.

Citește mai multDesteapta-te romane

Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma…

… in beneficii bine-nteles. Probabil multi dintre voi au auzit fie pe la stiri, fie de la cunostinte, de practicile mai putin ortodoxe al magazinelor cu profil alimentar sau al producatorilor din industria alimentara. Practici care constau in a obliga angajatii de a primi la „oferta” produsele din galantare sau din depozite care au perioada de valabilitate expirata si nu mai pot fi scoase la vanzare sau puse in circuitul distributiei. Adica, pentru a fi mai clar, umbla vorba prin targ ca angajatii sunt pur si simplu obligati sa cumpere marfa expirata…

Citește mai multNimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma…

Spaga noastra cea de toate zilele

Ca sa razbesti in zilele nostre in viata trebuie sa dai spaga peste tot altfel esti privit de sus si ignorat. Esti o cantitate neglijabila care iroseste timpul stimabilului functionar public care pur si simplu uita, asta in cazul in care a constientizat vreodata, ca este platit din banul public adica de fiecare dintre noi. Bugetarii au impresia ca banii cu care sunt platiti nu provin din sutele de taxe pe care la plateste omul de rand cu consecventa ca nu cumva sa fie penalizat si sa plateasca mai mult, ci probabil cred ca statul roman sau banca nationala au o tiparnita speciala pentru a tipari banii necesari a plati incompetenta si nesimtirea lor de functionar public.

Citește mai multSpaga noastra cea de toate zilele

Proști, proști dar mulți…

Nu e doar un citat din nuvela „Alexandru Lăpușneanu” de Costachi Negruzzi ci o realitate a vieții cotidiene românești… dar spre deosebire de secolul în care se petrece acțiunea, al XVI-lea dacă nu mă înșeală memoria, când domnitorul atrăgea atenția că poporul deși prost (necunoscător de carte – pe atunci era un privilegiu să știi a scrie, a citi și a socoti) este o putere de care trebuie ținut seama, acum prostia zilelor noastre nu înseamnă altceva decât naivitate în formă pură…

De ce spun aceasta? Pentru că în timp ce, astăzi la prima oră, îmi sorbeam cafeaua liniștit și validam înscrierile de site-uri în directoarele web pe care le dețin și administrez, dau peste o secătură de site care promite marea cu sarea: case cu doar 40 de euro… Și nu orice fel de casă, ci o vilă dintr-un cartier rezidențial la 15 kilometri de centrul Bucureștiului… în localitatea Domnești: 3 dormitoare la etaj, living, bucătărie, garaj la parter + curte de 200 metri pătrați… sună tentant nu… mai ales cu criza imobiliară în care ne zbatem… dar ce se ascunde în spatele acestei super-oferte? Așezați-vă pe scaun ca să nu fiți luați prin surprindere: e vorba doar despre o singură vilă care se va acorda prin tragere la sorți după ce minim 6.000 de proști vor fi destul de naivi ca să cumpere un pix sau un breloc, fiecare în valoare de 40 de euro… Presimt deja cum unii vor rămâne cu gura căscată, uscată și cu un nod în gât zicându-și că e țeapă, și pe bună dreptate… trebuie să fii nebun ca să plătești 40 de euro pentru o chinezărie care cumpărată en-gross nu valorează mai mult de 0,10 euro bucata.

Citește mai multProști, proști dar mulți…