Ia Startul cu Blogal Initiative

In urma cu aproximativ o luna Cristian China-Birta, alias Chinezu, anunta Blogal Initative – o initiativa pe care multi dintre bloggerii marunti o asteptau.

Despre ce inseamna Blogal Initative las pe fiecare din cei interesati sa descopere, acum vreau doar sa anunt ca astazi s-a dat startul primei campanii Blogal Initative avand ca beneficiar BCR care doreste sa promoveze astfel un produs de refinantare.

Citește mai multIa Startul cu Blogal Initiative

eMag si marketingul erorilor

Despre ce s-a intamplat in urma cu o saptamana la eMag stie probabil toata lumea care are catusi de putin tangente cu mediul online, ba chiar si cei care nu stiu ce-i ala internet au aflat despre eveniment de le televizor caci intamplarea a fost puternic mediatizata.

Pe scurt 248 de romani au avut fericirea de a-si comanda online de la eMag produsele mult visate la preturi derizorii (daca derizoriu e suficient spus cand pretul afisat al unei plasme este cat taxa de transport prin curier).

Citește mai multeMag si marketingul erorilor

Mircea Badea, Toshiba si buzz marketing

Toata lumea s-a amuzat de ce-a patit Mircea Badea in direct cu laptopul care a luat foc in direct in timpul emisiunii In Gura Presei de acum 3 zile.

Blogosfera a vuit de asa eveniment neasteptat, daca nu ma insel a devenit si stire la televizor pe Antena 1, unii insa au pus sub semnul intrebarii veridicitatea evenimentului si se pare ca au avut dreptate. Mircea Badea iese la rampa si ne spune ca de fapt totul a fost o demonstratie a avantajului garantiei Toshiba „Orice-ar fi”.

Citește mai multMircea Badea, Toshiba si buzz marketing

Promovare blog: fa lumea sa vorbeasca despre ceea ce faci

O sa ma repet spunandu-va ca fara continut original si de calitate nici nu se pune problema promovarii blogului. Daca esti original, ai continut de calitate si scrii cat de cat constand pe blog, te poti gandi si la modul in care poate fi promovat blogul pentru a atrage un numar cat mai mare de cititori. Pun accentul pe cititori pentru ca doar ei conteaza in privinta succesului unui blog, vizitatorii nu sunt totuna cu cititorii blogului pentru ca un vizitator care nu este si cititor a ajuns accidental pe blogul tau datorita metodelor de promovare nu tocmai ortodoxe pe care le-ai folosit. Nu intru in detalii astazi dar in principiu e vorba despre doua directii gresite de promovare: prima e aceea de a scrie doar pentru motoarele de cautare, iar a doua e numita seo spam.

Citește mai multPromovare blog: fa lumea sa vorbeasca despre ceea ce faci

LCD LG LH5000: buzz marketing la superlativ

Nu o sa ma repet spunandu-ma ca sunt pasionat de tot ce tine de buzz-marketing si publicitate neconventionala, acea forma de publicitate in care investitia majora este creativitatea si nu bugetul alocat unei campanii de promovare. Buzz marketingul a fost ignorat cu buna stiinta de catre agentiile de publicitate pentru singurul motiv ca bugetul alocat unor astfel de campanii este prea mic conform unor standarde unanim recunoscute pe piata publicitatii. Dar paradoxal, in ciuda faptului ca uneori bugetele de buzz marketing nu depasesc nici 10% din bugetul unei campanii de promovare clasica (tv, radio, out-door, internet, etc.) rezultatele obtinute sunt de zeci sau poate sute de ori mai bune decat in cazul publicitatii clasice pentru ca oamenii s-au saturat de reclama intruziva.

Citește mai multLCD LG LH5000: buzz marketing la superlativ