#refinantare BCR pe scurt

Dupa ce am incercat sa va explic cum sta treaba cu refinantarea e momentul sa va prezint pe scurt oferta de refinantare BCR:

Creditul de refinantare SMART BCR, iti aduna toate creditele de la alte banci la un loc, simplu si gratuit!
– 0 cheltuieli notariale
– 0 comisioane bancare (analiza sau administrare)
– 0 cost de evaluare
– 0 costuri pentru asigurare imobil
– rata lunara mai mica, chiar dacă nu esti client BCR
– nu trebuie să prezinti documente de la cealalta banca

Citește mai mult#refinantare BCR pe scurt

#refinantare for dummies

#refinantare for dummies in traducere libera inseamna nimic altceva decat: #refinantare pentru to(n)ti sau, si mai explicit, #refinantare pe intelesul tuturor.

Inainte de toate trebuie sa spun ca nu sunt la prima tentativa de a scrie despre BCR, ca acest articol face parte dintr-o serie de articole cu care intentionez sa particip la prima campanie Blogal Initiative si ca voi incerca sa gasesc in produsul de refinantare BCR ce se doreste a fi promovat lucrurile de care are nevoie in primul rand clientul si mai apoi banca.

Citește mai mult#refinantare for dummies

De ce-as fi prost sa accept oferta Orange?

Spumeg de furie… la figurat, ca inca nu a ajuns sa-mi curga balele din gura…

Acum cateva minute m-a sunat un/o call customer (era o domnisoara/doamna) din partea Orange pentru a-mi propune un up-grade la abonamentul actual pe principiul: sunteti client vechi si nu e normal sa primiti atat de putin pentru cat platiti (cel putin eu aceasta am inteles din discutia noastra de aproximativ 10 minute).

Concret mi s-a propus in locul abonamentului clasic de 3 euro (am facut down-grade la acest abonament in ianuarie 2010), abonamentul Delfin 5. Adica in loc de 25 de minute nationale reportabile de la o luna la alta, mi se oferea 45 de minute nationale + 300 de minute in retea dar care nu se reporteaza. Totul pentru numai 5 euro, tva inclus, plus prelungirea cu inca 12 luni a abonamentului.

Citește mai multDe ce-as fi prost sa accept oferta Orange?

Clientul nostru, cosmarul nostru

Ma tresesc intr-o dimineata, presat fiind de niste plati ce nu suportau amanare, si merg la prima ora la ghiseul unei banci romanesti.

Acolo surpriza, in loc sa fiu tratat cum se cuvine ca doar aduceam ceva lichiditati in circuitul financiar, operatiune de pe urma careia banca isi pastra un comision deloc modest, sunt luat la trei-pazeste de o duduie pe jumatate adormita: N-am deschis nici calculatorul, nu mi-am baut nici cafeaua, ati venit prea devreme… in conditiile in care ceasul arata aproape 9:30 si eu eram deja pe baricade de cel putin 3 ore.

Citește mai multClientul nostru, cosmarul nostru

The future is NOT bright

Probabil va este cunoscut sloganul de re-brand-uire de la Dialog la Orange „the future is bright, the future is orange”, doar ca viitorul nu este asa de luminos cum ne promit unii sau altii prin sloganuri… Cel putin in Romania politica firmelor e sa vanda, dar cand vine vorba de garantie, de servicii post-vanzare, de asumarea greselilor pe care le comit in relatia cu clientul, firmele pun coada intre picioare si se fac ca ploua… sau mai rau iti dau tacit celebra reblica „se rezolva dar nu se poate”…

De ce spun toate astea ? Pentru ca recent am avut un banal conflict de tipul furnizor-client cu cel mai mare operator de telefonie din Romania, cu Orange. Atat de mare incat te poate trata cu sictir, putandu-se lipsi oricand de contributia ta la cifra de afaceri lor de afaceri. Dar iata despre ce este vorba: de ziua mea am primit pe o cartela pre-pay Orange un bonus aniversar de 2 euro, a doua zi am primit un alt bonus de 1,15 euro pentru apeluri primite. Apoi la 2-3 zile bonusul cumulat de 315 euro-centi a disparut subit si binenteles ca n-am stat cu mainile in san ci am sunat frumusel la relatii clienti ca sa le povestesc cele intamplate pentru a se remedia problema. Binenteles ca operatorul a dat dovada de amabilitate, a verificat situatia inregistrarilor in baza lor de date si a fost de acord cu mine ca s-a produs o eroare. Mi s-a promis ca in cel mai scurt timp problema va fi rezolvata si ca voi primi un mesaj de instiintare.

Citește mai multThe future is NOT bright

Clientul nostru, stapanul nostru…

… e doar o sintagma, e doar un fel de a spune caci in realitate in tarisoara noastra numita Romania lucrurile stau putin altfel: clientul nostru, sclavul nostru… pare greu de crezut dar sclavagismul nu a fost abolit asa cum am invatat la istorie ci a parcurs legea conservarii care spune ca „nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma”… s-a transformat in ceva mai subtil, mai eficient si mai dureros pentru client…

Citește mai multClientul nostru, stapanul nostru…