Nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma…

… in beneficii bine-nteles. Probabil multi dintre voi au auzit fie pe la stiri, fie de la cunostinte, de practicile mai putin ortodoxe al magazinelor cu profil alimentar sau al producatorilor din industria alimentara. Practici care constau in a obliga angajatii de a primi la „oferta” produsele din galantare sau din depozite care au perioada de valabilitate expirata si nu mai pot fi scoase la vanzare sau puse in circuitul distributiei. Adica, pentru a fi mai clar, umbla vorba prin targ ca angajatii sunt pur si simplu obligati sa cumpere marfa expirata…

Citește mai multNimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se transforma…

The future is NOT bright

Probabil va este cunoscut sloganul de re-brand-uire de la Dialog la Orange „the future is bright, the future is orange”, doar ca viitorul nu este asa de luminos cum ne promit unii sau altii prin sloganuri… Cel putin in Romania politica firmelor e sa vanda, dar cand vine vorba de garantie, de servicii post-vanzare, de asumarea greselilor pe care le comit in relatia cu clientul, firmele pun coada intre picioare si se fac ca ploua… sau mai rau iti dau tacit celebra reblica „se rezolva dar nu se poate”…

De ce spun toate astea ? Pentru ca recent am avut un banal conflict de tipul furnizor-client cu cel mai mare operator de telefonie din Romania, cu Orange. Atat de mare incat te poate trata cu sictir, putandu-se lipsi oricand de contributia ta la cifra de afaceri lor de afaceri. Dar iata despre ce este vorba: de ziua mea am primit pe o cartela pre-pay Orange un bonus aniversar de 2 euro, a doua zi am primit un alt bonus de 1,15 euro pentru apeluri primite. Apoi la 2-3 zile bonusul cumulat de 315 euro-centi a disparut subit si binenteles ca n-am stat cu mainile in san ci am sunat frumusel la relatii clienti ca sa le povestesc cele intamplate pentru a se remedia problema. Binenteles ca operatorul a dat dovada de amabilitate, a verificat situatia inregistrarilor in baza lor de date si a fost de acord cu mine ca s-a produs o eroare. Mi s-a promis ca in cel mai scurt timp problema va fi rezolvata si ca voi primi un mesaj de instiintare.

Citește mai multThe future is NOT bright