Mircea Badea, Toshiba si buzz marketing

Toata lumea s-a amuzat de ce-a patit Mircea Badea in direct cu laptopul care a luat foc in direct in timpul emisiunii In Gura Presei de acum 3 zile.

Blogosfera a vuit de asa eveniment neasteptat, daca nu ma insel a devenit si stire la televizor pe Antena 1, unii insa au pus sub semnul intrebarii veridicitatea evenimentului si se pare ca au avut dreptate. Mircea Badea iese la rampa si ne spune ca de fapt totul a fost o demonstratie a avantajului garantiei Toshiba „Orice-ar fi”.

Citește mai multMircea Badea, Toshiba si buzz marketing

My Lucky Number – o campanie Vodafone cu miza mare

Dupa numeroase campanii de promovare in care pentru a castiga macar experienta trebuie sa trimiti SMS-uri ce costa minim 1 euro Vodafone vine cu o noua gaselnita in care practic nu trebuie sa faci nimic altceva decat sa-ti incerci norocul. E vorba despre concursul My Lucky Number care functioneaza pe principiul loteriei: ca sa te inscrii nu ai nevoie decat de un numar de mobil, indiferent din ce retea, o adresa de e-mail si 6 numere de la 1 la 99.

Citește mai multMy Lucky Number – o campanie Vodafone cu miza mare

O nenorocire nu vine niciodata singura

Astazi de dimineata m-am trezit plin de viata si pus pe fapte mari dar minunea n-a tinut mai mult de 30 de minute: acumulatorul laptopului era pe sfarsite si cand sa-l bag in priza in loc sa se incarce acesta nu mai primea curent deloc…

Antivirusul ma stresa cu un mesaj din care reiesea ca nu am calculatorul protejat din cauza faptului ca lista semnaturilor de virusi e mai veche de o saptamana. Destul de ciudat daca tin cont ca actualizarea acestei liste era setat pe update automat. Si mai ciudat era faptul ca dupa update manual mesajul respectiv persista cu nerusinare.

Citește mai multO nenorocire nu vine niciodata singura

Ce inseamna TIFF pentru TINE?

Pentru mine nu inseamna decat un acronim care in traducere libera vine de la „Festivalul International de Film Transilvania” (Transilvania International Film Festival). Nu sunt un ignorant dar acest eveniment este promovat atat cat sa te faca doar sa auzi de el dar nu sa te si impulsioneze sa stai cu ochii pe el asa cum se intampla cu cel de la Cannes.

Dar nu festivalul de film e subiectul articolului de fata ci un concurs care are ca tema de casa pentru bloggeri intrebarea de mai sus. Premiile concursului, 40 de memory stick-uri si un laptop Fujitsu-Siemens vor pune la propriu bloggerii pe jar. Desi intentiile Vitrina Viral Debates sunt cat se poate de laudabile, modul in care bloggerii vor percepe si vor actiona in aceasta privinta va lasa mult de dorit. In goana dupa a castiga ceva se va pierde esenta acestui dialog propus de cei de la Vitrina. Si probabil desi pana astazi unii nici n-au auzit de TIFF, vor deveni peste noapte experti in materie…

Citește mai multCe inseamna TIFF pentru TINE?

Cum sa NU iti promovezi blogul

Acum vreo saptamana in urma scriam despre Cum iti promovezi blogul si desi n-aveam de gand sa vin cu un contra-exemplu, astazi rasfoind blofosfera, ma vad nevoit sa o fac. Inamicul public numarul unu al promovarii unui blog este continutul fara noima, fara sens… sau spuneti-i cum vreti voi… oricum e vorba de acelasi lucru…

Citește mai multCum sa NU iti promovezi blogul