Cand pisica nu-i acasa soarecii joaca pe masa

Spuneam in articolul Home, sweet home ca am fost plecat intr-o scurta vacanta.

Toate bune si frumoase doar ca in lipsa mea o parte din site-urile mele au fost calcate de hackeri: primul site atacat a fost Director Web AdSmarty, care pe data de 1 septembrie 2009 a fost victima colaterala a atacului indreptat a serverului de hosting pe care era gazduit. Spun victima colaterala deoarece mai multe site-uri gazduite pe serverul respectiv au fost puse la pamant prin suprascrierea fisierului index.php sau index.html, si din cate mi-am dat seama numarul site-urilor afectate a fost suficient de mare (nu bag mana in foc dar cred ca au fost peste 100 de site-uri). Din fericire furnizorul de hosting a fost de buna credinta si desi n-a putut sa preintampine atacul avea facut back-up general cu cateva ore inainte de atac asa ca restaurarea site-urilor afectate in urma acestui atac de hacking a fost doar o chestiune de timp.

Citește mai multCand pisica nu-i acasa soarecii joaca pe masa

Cel mai tare phishing: Banca Transilvania anunta modificari la sistemul IT al Raiffeisen Bank

Primesc in apararenta de la comunicari[@]bancatransilvania.ro urmatorul mesaj:

Raiffeisen Bank opereaza modificari la sistemul IT

Raiffeisen Bank isi informeaza clientii ca in noaptea de sambata, 29 august spre duminica, 30 august, in intervalul 21.00-06.00 serviciul de Internet banking al bancii nu va functiona, deoarece banca efectueaza o migrare controlata a aplicatiilor sale IT. De asemenea, serviciul myBanking va fi indisponibil sambata noaptea intre orele 21:00 si 22:00.

Sistemul de carduri si retelele bancii de ATM-uri si POS-uri nu vor putea fi utilizate duminica 30 august, pentru circa 45 de minute, in intervalul 03:00 si 04:00 AM.

Ne cerem scuze tuturor clientilor nostri pentru eventualele neplaceri cauzate.

Pentru asistenta sau orice alte informatii, detinatorii de card necesita relogarea pt updatare bazei de date avand certitudinea si siguranta unei bune functionalitati a serviciului
Internet Banking la Raffeisen Online

* * * *

Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor sai multiple canale de acces la serviciile sale: Raiffeisen Direct, myBanking, Raiffeisen Online, care au inregistrat cresteri importante atat ca numar de clienti, cat si ca volume tranzactionate. Unitatile Raiffeisen Bank sunt peste 500 in intreaga tara, retelele de ATM-uri si EPOS-uri au ajuns la sfarsitul anului 2008 la peste1.000 ATM-uri si aproximativ 8.000 de EPOS-uri, peste 1.5 milioane carduri de debit si peste 300.000 carduri de credit.

La sfarsitul anului 2008, banca avea 2 milioane de clienti de retail (dintre care peste 100.000 IMM-uri) si peste 4.400 corporatii mari si medii.

Informatii despre toate produsele si serviciile oferite de Raiffeisen Bank se pot obtine gratuit, la numarul de telefon 0 800 802 02 02, sau pe www.raiffeisen.ro

Adica, pe romaneste, sunt unii atat de fraieri incat vor sa ne faca sa credem ca primim din partea Bancii Transilvania comunicate legate de activitatea Raiffeisen Bank !!!

Bancpost – Atentionare client: BancPost Phishing

Nici BancPost n-a scapat sa fie tinta persoanelor rau intentionate:

Fastbanking
Cont restrictionat
Stimate client Bancpost Maestro Millenium,
Vineri, 7 August 2009, departamentul de securitate Bancpost a semnalat incercarea de spargere a bazei de date Internet Banking. Din acest motiv, pentru siguranta si buna desfasurare a tranzactiilor online, te rugam sa te inregistrezi in noua baza de date, cu o noua masura de siguranta care foloseste metoda de criptare a informatiilor utilizatorului de tipul SSL-Secure.

Aceasta notificare este adresata numai posesorilor de carduri tip Maestro Millenium.

Bancpost nu va solicita niciodata clientilor sai toate cifrele de pe cardul Maestro Millenium.

Pentru a facilita aceasta actiune APASA AICI !
copyright © 1999-2009 Bancpost, membra a Eurobank EFG

Certificatul Dumneavoastra digital de autentificare a expirat.: Banca Transilvania Phishing

Inca o mostra de phishing:

Stimate client,

Luni, 27 Iulie 2009, ora 00:00, certificatul dumneavoastra digital de autentificare a expirat.

Certificatele sunt folosite pentru verificarea identitatii persoanei care trimite mesaje electronice catre banca, dar si pentru a oferi bancii posibilitatea de a codifica raspunsurile. Pentru a prelungi valabilitatea certificatului digital de autentificare va rugam sa urmati urmatorii pasi:

Request a certificate

BT24 este solutia de Internet Banking a Bancii Transilvania. BT 24 asigura acces rapid si sigur, prin intermediul Internet-ului, la conturile proprii, oferind, in acelasi timp si posibilitatea de a realiza o gama vasta de operatiuni bancare. Serviciul este disponibil 24 ore din 24, putand fi accesat de oriunde de pe glob, de pe orice computer conectat la Internet*. Pentru a va dezabona de la Newsletter-ul Bancii Transilvania va rugam sa folositi acest link.

Va multumim

Macar puteau sa personalizeze mesajul dar asa cu Stimate client nu mai am ce comenta…

Acces Blocat: Raiffeisen Online Phishing

De obicei astfel de mesaje, ca cel de mai jos, ajung direct in folderul de spam. Astazi insa unul a scapat si a ajuns in Inbox. Nu sunt client Raiffeisen si chiar daca as fi fost stiu bine ca adresa de e-mail nu e o informatie obligatorie cand apelez la o banca pentru ati face un cont sau un card. Dar curiozitatea a fost mai puternica decat bunul simt si uitati peste ce am dat:

Citește mai multAcces Blocat: Raiffeisen Online Phishing