Ghiceste cel mai mic numar unic si… te-apuca damblaua

In urma cu o luna Aukro – site de anunturi si licitatii online, lansa un concurs, in aparenta simplu ca „buna ziua”, Ghiceste cel mai mic numar si castigi o vacanta spre ce destinatie doresti in limita a 1.000 de euro.

Ce poate fi mai simplu de atat, doar ca lucrurile nu sunt chiar atat de simple: ca sa umfli marele pot trebuie ca numarul propus trebuie sa fie cel mai mic numar unic, adica nimeni in afara de tine nu trebuie sa mai fi propus acelasi numar si trebuie sa fie cel mai mic din totalul de numere propuse. Nu stiu de ce dar am impresia ca la Loto 6/49 e mai usor sa castigi ceva la acest concurs pentru ca in cazul de fata planeaza o anumita doza de incertitudine: nu poti propune 1 pentru ca desi e cel mai mic numar (numarul trebuie sa fie pozitiv si diferit de zero), majoritatea se vor gandi la el…

Citește mai mult

De ce ti-e frica, de aia nu scapi

„Dupa lupte seculare ce-au durat 30 de ani”, vorba lui Catavencu din „O scrisoare pierduta” de I.L.Caragiale, am primit un SMS care ma anunta ca am castigat un plin de benzina in valoare de 150 de lei. Despre ce-i vorba? Despre concursul Castiga un plin la fiecare 15 minute sau carburant pe viata de la … Citește mai mult

Daca la loto s-ar castiga copii…

… ati mai juca 6 din 49 ? Sau loteria nationala ar trebui sa dea faliment ?

Studiez piata concursurilor din vara lui 2003, si fac lucrul acesta in mod involuntar ca unic proprietar si administrator al unui site de concursuri online. In cei aproape 6 ani de cand sunt observator al fenomenului am descoperit ca sunt unii oameni care pot fi numiti cu ochii inchisi vanatori de premii sau win-aholici… nu le este suficient ca au castigat o data cartea „Baltagul” de Mihail Sadoveanu, ci vor sa o castige si a doua oara, si a treia oara, si daca se poate sa castige totul… nu conteaza ca in biblioteca nu mai are unde sa se aseze macar un fir de praf… (va dati seama ca acesta e un exemplu care vrea sa tina locul la orice premiu pus in joc).

Citește mai mult

Dau un regat pentru un cal

Va suna cunoscuta sintagma ?! Daca-mi aduc bine minte Shakespeare ar fi pus aceasta replica in gura regelui Richard al III-lea: „A horse! A horse! My kingdom for a horse”. Regele era disperat si pentru a se salva dadea orice la schimb, chiar si regatul sau…

La noi in Romania se pare ca politicienii sunt la fel de disperati vazand ca prezenta la urne pentru desemnarea reprezentantilor in parlamentul european va fi una dintre cele mai scazute din ultimii 20 de ani si incearca sa mobilizeze masele oferind un cal pentru un regat. Si nu e vorba despre cai verzi pe pereti sau de cai troieni (desi promisiunile lor electorale cam aceasta sunt) si nici de clasica sacosa cu ulei, zahar, faina si apa plata, ci de o mita electorala in care miza pentru alegatori este mult mai mare.

Citește mai mult

Brand Turistic National sau cu ce ne laudam in materie de turism

De la Brandul de Tara care, stim cu totii, a creat suficiente dispute ajungem, asa cum era si firesc, la ceva mai palbabil si anume la Brandul Turistic National. Sau altfel spus la ceea ce crede fiecare din noi ca reprezinta din punct de vedere turistic Romania. Cred ca avem din plin cu ce ne lauda, totul e sa stim sa promovam aceste resurse turistice si apoi sa oferim turistilor veniti sa admire aceste minunatii confortul necesar indiferent ca este vorba de co-nationali sau de turisti straini. Degeaba ai ce daca n-ai cu ce…

Citește mai mult