Idei de afaceri: comert cu pepeni

Nu va grabiti sa radeti doar citind titlul, asteptati pana la sfarsit sa vedeti despre ce este vorba caci cine rade la urma sigur rade mai bine.

Vineri dupa amiaza m-am gandit sa fac piata, de fapt fac lucrul acesta saptamanal doar ca n-am o zi anume dedicata acestei activitati. Asa ca am purces catre piata agro-alimentara en-gross aflata la iesirea din Brasov spre Targu-Mures de unde imi fac de obicei cumparaturile in materie de legume si fructe pentru o saptamana intreaga. Nu o sa va plictisesc spunandu-va ca am luat x kilograme de rosii, y kilograme de castraveti sau z kilograme de vinete, s.a.m.d. O sa ma opresc doar asupra unui produs pe care l-am cumparat in cantitati consistente si care mi-a atras atentia asupra faptului ca se poate initia o afacere sezoniera din care pot iesi bani frumosi.

Citește mai multIdei de afaceri: comert cu pepeni

Psihologia preturilor si reducerile aranjate

Nu cred ca mai e un secret pentru nimeni faptul ca suntem o natie de consumeristi. Nu conteaza ca nu vom avea nevoie de produsul cumparat, daca e la promotie sau la reducere, si facem o economie la buget de ce sa nu-l cumparam, ca poate ne va trebui candva si trebuie sa avem pe ce pune mana.

Dar de fapt ce se ascunde in spatele acestor promotii si reduceri, ca prea exista reduceri de macar 5%  la majoritatea produselor din cataloagele marilor lanturi de magazine din Romania ? Raspunsul e unul extrem de simplu: prostia romanului… cand aude de o reducere merge val-vartej sa prinda si el macar o bucata din acea promotie. Nu conteaza ca in alta parte, acelasi produs e mai ieftin chiar si fara a avea o reducere… reducerea focalizeaza apetitul de consum si romanul nu mai vede decat inainte… e cu discount deci castig…

Citește mai multPsihologia preturilor si reducerile aranjate