Facebook, VIP-urile si furtul de identitate

Nu mai e un secret pentru nimeni cred, ca Facebook a devenit locul de joaca al multor internauti indiferent ca sunt romani sau de alta natie.

Oamenii incearca sa socializeze intr-un fel sau altul… nu stiu in ce masura reusesc pentru ca aproape orice site incearca sa-si faca simtita prezenta pe Facebook si sa acapareze cat mai multi fani. Iar daca ajungi sa-ti pui mintea cu toate sugestiile pe care le primesti ajungi ca numarul prietenilor sa fie mai mic decat numarul paginilor la care esti fan.

Aceasta n-ar fi o problema daca stii sa spui nu, sa fii selectiv in ceea ce priveste invitatiile/sugestiile primite si daca stii sa-ti gestionezi preferintele si prioritatile in materie de Facebook. Problemele apar atunci cand incerci sa urmaresti o anumita vedeta de pe plaiurile mioritice pe Facebook pentru ca exista mari sanse ca vedeta respectiva sa n-aiba nici in clin nici in maneca cu platforma de socializare Facebook si totusi cineva sa-i foloseasca identitatea.

Citește mai multFacebook, VIP-urile si furtul de identitate

Mircea Badea, Toshiba si buzz marketing

Toata lumea s-a amuzat de ce-a patit Mircea Badea in direct cu laptopul care a luat foc in direct in timpul emisiunii In Gura Presei de acum 3 zile.

Blogosfera a vuit de asa eveniment neasteptat, daca nu ma insel a devenit si stire la televizor pe Antena 1, unii insa au pus sub semnul intrebarii veridicitatea evenimentului si se pare ca au avut dreptate. Mircea Badea iese la rampa si ne spune ca de fapt totul a fost o demonstratie a avantajului garantiei Toshiba „Orice-ar fi”.

Citește mai multMircea Badea, Toshiba si buzz marketing