Dilema bloggerului roman: scump dom’le, scump…

Rasfoind zilele astea blogosfera am aflat cu stupoare ca unii bloggerii si comentatorii lor sunt surprinsi de preturile ridicate ale fructele din livada taranului roman.

De ce-ar fi asa de scumpe ciresele, visinile, caisele si alte fructe de sezon ca doar nu e asa mare investitie? Pomul se afla in batatura si an de an isi da rodul sau aparent fara sa faci mari lucru! Aparent, caci numai unul de la oras crede ca vaca face be-he-he, oaia muuu si pomii fructiferi sunt cumparati de tarani si saditi in livada gata imbodobiti cu fructe asa cum e pomul de Craciun.

Totusi daca e sa mergem pe aceasta pseudo-logica bloggeristica ar trebuie sa ne scarpinam in nas si sa ne dam cu fundul de pamant ca Microsoft vinde prea scump Windows 7. Doar n-a facut mare lucru: vreo cateva zeci sau poate sute de mii de programatori si designeri au lucrat la produs vreo cativa ani dar dupa aceea Microsoft vinde jumatate de miliard de licente fara sa mai miste un deget. Aparent…

3 comentarii la „Dilema bloggerului roman: scump dom’le, scump…

  1. Oricum Microsoft a cumparat mai bine de 190 de firme de-a lungul anilor si a bagat zeci de miliarde in ele 😀 La produsele software se pune si costul pentru sprijin. Nu pot zice ca e prea scump.

    • N-am sustinut altceva… doar ca unii au impresia ca daca esti taran in adevaratul sens al cuvantului, nu la figurat, si ai o livada de 1 hectar poti vinde merele la piata cu 10 bani/kg.

Comentariile sunt închise.