LCD LG LH5000: buzz marketing la superlativ

Nu o sa ma repet spunandu-ma ca sunt pasionat de tot ce tine de buzz-marketing si publicitate neconventionala, acea forma de publicitate in care investitia majora este creativitatea si nu bugetul alocat unei campanii de promovare. Buzz marketingul a fost ignorat cu buna stiinta de catre agentiile de publicitate pentru singurul motiv ca bugetul alocat unor astfel de campanii este prea mic conform unor standarde unanim recunoscute pe piata publicitatii. Dar paradoxal, in ciuda faptului ca uneori bugetele de buzz marketing nu depasesc nici 10% din bugetul unei campanii de promovare clasica (tv, radio, out-door, internet, etc.) rezultatele obtinute sunt de zeci sau poate sute de ori mai bune decat in cazul publicitatii clasice pentru ca oamenii s-au saturat de reclama intruziva.

Va vorbeam in articolul Dodge Nitro de la Crysler si Buzz Marketing-ul pentru prima data de aceasta forma de promovare, iar astazi a venit randul unei alte campanii de promovare bazata pe rumoare (unul din principiile buzz marketingului), campanie care mi-a atras atentia in mod deosebit. Este vorba de o campanie lansata de LG cu ocazia scoaterii pe piata a televizorului LCD LG LH5000.

Reteta este una extrem de simpla: se organizeaza un eveniment de prezentare a produsului, LG Very Important Party, la care sunt invitati cei mai cunoscuti si influenti bloggeri. Apoi se lanseaza o competitie in care 4 bloggeri renumiti din Romania (Victor Kapra, Cristian Manafu, Bobby Voicu si Mihai Dobrovolschi), crema blogosferei, primesc spre testare produsul proaspat scos pe piata. La randul lor acestia trebuie sa scrie un review (recenzie) dupa testarea produsului, dar intre timp sunt organizate in paralel 4 concursuri pentru bloggeri si nu numai pentru ei care pun in joc drept premii cate un televizor LCD LG LH5000. Iar pentru ca povestea sa fie si mai frumoasa, pentru ca buzz marketingul sa aiba motoarele turate la maxim, fiecare concurs organizat de cei 4 bloggeri va fi o provocare in ceea ce priveste creativitatea pentru ca cel mai popular din cei 4 va castiga la randul sau un televizor LCD LG LH5000.

Ce urmeaza este usor de intuit: lumea va scrie si va vorbi despre televizorul LCD LG LH5000, vestea se va duce in cele 4 zari si gradul de penetrare a mesajului publicitar transmis de LG va creste precum bulgarele de zapada. Chiar si in acest moment in care eu scriu despre aceasta sunt convins ca mai exista cel putin un blogger care face acelasi lucru doar ca privind lucrurile din alta perspectiva.

Daca sunteti pasionati de concursuri intrati pe Concurs LG si puteti participa la oricare din cele 4 concursuri amintite mai sus.

Particip la Concursul LG, organizat pe blogul lui Bobby Voicu, concurs in urma caruia pot castiga un monitor LG M2294 cu tunner TV incorporat si diagonala de 22 inch.

6 comentarii la „LCD LG LH5000: buzz marketing la superlativ”

Comentariile sunt închise.