Pauza publicitara, cu de-a sila, aproape o zi de la noul brand Digi

Ieri, 24 iulie 2009, noul brand Digi (fostul RCS & RDS) a facut cadou brasovenilor o zi intreaga de down time la internet, telefonie fixa si telefonie mobila.

Problemele au inceput inca de la primele ore ale diminetii cand am observat cum conexiunea la internet se restarteaza din 5 in 5 minute. Apoi in jurul orei 9:00 conexiunea la internet a picat de tot… dupa vreo 15 minute am pus mana pe telefon sa reclam aceasta defectiune, ia ton la telefonul fix de unde nu-i… pun mana pe telefonul mobil Digi Mobil vezi sa pot suna la deranjamente… incerc sa sun de pe Orange la numarul de deranjamente tehnice 0368.400.401 dar dupa ce incepea sa sune se intrerupe subit…

Deja se contura ca treaba e imputita rau de tot… n-am stat mult pe ganduri si am purces catre sediul central RDS din Brasov. Acolo liniste si pace, lumea relaxata, cu zambetul pe buze si de o amabilitate dezarmanta dar total inutila: stiau de problema, cica era o problema necunoscuta la nivel national dar cum toata reteaua de comunicatii RDS era cazuta nu li s-a putut comunica care e problema. Au incercat sa ma consoleze cu ideea ca si ei sunt in aceeasi situatie, ca mai sunt si banci care folosesc serviciile lor, ba mai mult chiar si administratia locala Brasov foloseste exclusiv serviciile RDS.

Am plecat cu coada intre picioare sperand ca se va rezolva in cateva ore, dar cand m-am intors acasa la orele 17:00 situatia era neschimbata: internetul era la pamant, insa serviciile de telefonie pareau sa ciripeasca. Asa ca am sunat imediat la numarul pentru deranjamente tehnice sa vad cat mai dureaza aceasta pana de internet, trecuse deja 8 ore de cand internetul de la RDS soma (probabil fugise la plaja in Caraibe). M-a intampinat o duduie cu o voce foarte calma si relaxata de parca eu eram singurul lor client care a indraznit sa sune si sa le ceara socoteala: nu stiau cand va fi remediata situatia dar ma asigurau ca problema va fi rezolvata… cand ? Dumnezeu cu mila (sublinierea imi apartine)… si aceeasi consolare care nu ma incalzea cu nimic, nici noi nu avem internet, imi venea sa-i spun toate urarile traditionale romanesti (injuraturi) pe care le-am auzit in cei peste 30 de ani de viata, noroc ca mama m-a invatat sa vorbesc frumos cu o femeie, asa ca am inghitit in sec si am silabisit un multumesc nefiresc si am inchis asteptand sa se produca vreo minune…

Dupa 10 ore, adica in jurul orelor 19:00, internetul isi revenise dar functiona cu mici schipaturi de parca cineva il alergase toata ziua si acum gafaia fiind incercuit de clientii carer toata ziua au stat pe uscat. Binenteles ca unele site-uri erau imposibil de accesat. Mi-am verificat e-mailul, statisticile la site-uri (si asa mi-am dat seama ca problema a fost nu la nivel national ci local) si mi-am vazut de ale mele.

Acum stau si ma intreb daca in urma acestei caderi OPC-ul se va auto-sesiza si va lua masurile de rigoare in acest sens? Trecand peste faptul ca RDS nu va trimite facturile diminuate cu 3,33% cat reprezinta o zi de nefurnizare a acestor servicii desi mi s-ar parea de bun simt sa se intample asa, ma gandesc ca mii de persoane au fost privati de accesul la comunicare prin telefon, nu puteai sa suni nici macar la numarul de urgenta 112 din reteaua fixa de telefonie RDS si nici de pe Digi Mobil. Si in Brasov sunt destule persoane care au renuntat la Romtelecom sau la alte retele mobile in favoarea RDS-ului care ofera telefonie fixa si mobila la pachet la preturi destul de accesibile.

Va amintiti ca in urma ultimului cutremur care s-a resimtit ANRCTI s-a auto-sesizat si a facut sexul mare ca retelele de telefonie mobila au picat si au fost indisponibile cateva minute cu exceptia Zapp ? Ei bine consider ca in acest caz ar trebui sa se auto-sesizeze din oficiu si sa-i miluiasca pe astia de la RDS cu o amenda cat toate zilele de mari caci asa ceva este inacceptabil.

Dar mi-e teama ca nu se va intampla nimic, lumea va trece cu prea multa usurinta peste acest incident si va accepta situatia, astfel se adevereste inca o data ideea ca suntem un popor care ne place sa fim calariti si umiliti de acei care au painea si cutitul.

2 comentarii la „Pauza publicitara, cu de-a sila, aproape o zi de la noul brand Digi

Comentariile sunt închise.