Promotii stupide din Romania

Ai nostri romani se dovedesc foarte inventivi cand e vorba sa vanda pielea ursului din padure. Despre ce-i vorba, despre acele reclame care promoveaza niste lucruri care nu aduc nimic nou ci e doar praf in ochi sau care recompenseaza lipsa performantei.

Mie mi-au atras atentia doar doua astfel de stupizenii dar probabil lista nu se incheie aici:

1) Blue Air promoveaza ideea ca daca bagajele tale au mai putin de 20 de kg acestea calatoresc gratis: sa nu te umple rasul cand stii ca de cand lumea si pamantul toate companiile de transport aerian ofera in mod implicit gratuitate pentru bagajele cu greutate mai mica de 20 kg pentru clasa econimic, si mai mica de 30 de kilograme pentru clasa business. Cei de la Blue Air vor sa re-inventeze roata si probabil promovand acest lucru ca pe o promotie se vor inghesui multi amatori la zborurile Blue Air doar pentru simplu motiv ca nu trebuie sa platesti nimic in plus pentru bagaje.

2) ING vine din 20 septembrie cu o oferta de nerefuzat pentru cei care apeleaza la salteaua lor: iti ofera o dobanda de 8% pe an pentru sume de pana la la 100.000 de lei si cu dobanda de… tineti-va bine… de doar 0% daca suma depaseste valoarea de 100.000 de lei. Asadar daca aveti multi bani si n-aveti ce face cu ei mai bine investiti-i in orice altceva numai nu-i depundeti la ING caci nu obtineti nimic ba mai mult exista posibilitatea ca in urma comisioanelor de administrare aplicate sa va treziti cu mai putini bani in cont decat ati depus

Nu sunt client ING dar am aflat de aceasta promotie de nerefuzat de la ING de la nevasta-mea care are card la ei (card facut cu hei-rupul de la locul de munca) care a fost notificata prin SMS.

10 comentarii la „Promotii stupide din Romania

  1. Da, nici eu nu inteleg faza de la ING. Cum insa 100000 este o suma prea mare pentru buzunarul meu, nici nu prea imi bat capul.
    In ceea ce priveste bagajul, fericitule,  probabil ca ai zburat numai cu companii de linie, pentru ca la low cost bagajul se plateste intotdeauna.

    • Pentru ca reclama este sufletul comertului si pentru ca suntem usor de manipulat… asa s-a transformat in ’89 lovitura de stat in revolutie…

  2. Pai vorba aia cu gardul si leopardul cred ca este mai valabila ca oricand in vremurile noastre; imi amintesc si de un concurs organizat de nu stiu ce firma unde se laudau ca dau premiu o casa si aveau ca banner o ditamai vila; in realitate casa cadou era cel mai modest tip de casa din lemn pe care o cumperi ca pachet, demontata. 😀

    • Sigur era precizat pe undeva ca fotografia este doar cu titlul de prezentare, doar ca astfel de precizari sunt scrise atat de mic ca si unui om fara probleme de vedere i-ar trebui ochelari…

Comentariile sunt închise.