Signature Design

Cei de la Kent recidiveaza cu o noua campanie pentru cei cu fumuri in cap: Signature Design, www.signaturedesign.ro

Ce-i interesant la aceasta campanie sunt cele 150.000 de premii garantate pe care le poti revendica pe masura ce aduni numarul de coduri necesare:
– 5 coduri pentru o bricheta;
– 15 coduri pentru o tabachera;
– 25 de coduri pentru o scrumiera;

De ce spun interesant? Pentru ca un simplu calcul iti da o imagine in miniatura a ceea ce inseamna fumat in Romania: 2.250.000 de pachete de tigari Kent vandute in 84 de zile ca sa se dea toate premiile!

Vi se pare mult, vi se pare putin? Daca nu v-ati facut nici o idee va mai ajut cu un indiciu: 26.785 de pachete Kent vandute zilnic…

Mie personal mi se pare enorm de mult deoarece nu cred ca mai mult de 10% dintre fumatori participa la astfel de campanii promotionale.

Insa cel mai amuzant aspect mi se pare faptul ca se ofera un laptop Apple Macbook Pro Retina Display doar prin inscrierea in baza de date British American Tobacco.

3 thoughts on “Signature Design

  1. Anul trecut, Glamour a avut o promotie traznet. Cred ca a fost singurul producator de tigari care a facut urmatoarea miscare: la 4 pachete goale, primeai 1 pachet plin. Si iata cum am capturat un cartus de Glamour Azure fiindca la cat de subtirel e pachetul de Glamour, nu se umplea cosul de gunoi si pace… :)) De atunci, tot adun pachete goale in speranta unei noi campanii de genul asta :))

  2. Trecand peste aspectul negativ al fumatului, premiile mici, dar garantate, ofera un impact mult mai bun unei campanii de acest gen comparativ cu premiile oferite exclusiv prin tragere la sorti, unde se aduna din start toti tombolistii clasici cu diverse conturi, nelasand campania sa-si atinga targetul vizat.

Comentariile sunt închise.