Topuri si cote de piata

Am mai spus aceasta si iata ca simt din nou nevoia sa ma repet: romanul se vede pe sine intotdeauana primul sau cel mai bun…

Spuneam acest lucru in urma cu aproape 3 ani in articolul Lauda-ma gura c-o sa-ti dau friptura asa ca nu o sa repet acelasi lucru ci o sa aduc in atentie un nou fenomen care se manifesta de cateva luni prin online-ul romanesc: felia de cascaval din numarul total de utilizatori de internet activi din Romania care ajung pe un anumit site/blog – sau altfel spus, putin fortat, un fel de cota de piata.

Care-i problema? Ca fiecare-si face singur socotelile, dupa criteriile care-l avantajeaza cel mai bine si apoi servesc publicului gogosi asortate. Si publicul nu doar ca le gusta dar le rumega in nestire fara sa-si bata capul cu faptul ca atat timp cat aduni un numar oarecare de procente si obtii mai mult de 100% e ceva fals in toate acele statistici.

2 thoughts on “Topuri si cote de piata

  1. Audienţa în mediul online nu se prea poate măsura în procente, pentru că este imposibil de estimat totalul utilizatorilor şi spre deosebire de audiovizualul clasic un utilizator poate cel puţin teoretic să acceseze simultan conţinut de la extrem de multe site-uri.

    • Corect: ai pus punctul pe i, insa cei mai multi antreprenori din online mizeaza pe faptul ca cititorii nostri sunt mai prosti decat ai vostri… ne batem cu pumnul pentru un public pe care-l impartim cu altii…

Comentariile sunt închise.