Vodafone lanseaza un altfel de Super Bingo Metropolis

Ce-ai face ca sa castigi zilnic 10.000 de euro ? Dar ca sa castigi in fiecare luna o masina Mercedes ML ? Dar daca dupa 100 de zile ai putea castiga o casa in valoare de 150.000 de euro, ce-ai fi in stare sa faci ?!

N-am nevoie de raspunsuri din partea nimanui caci stiu ca multi sunt in stare de cele mai nesabuite fapte in naivitatea lor dupa un castig facil prin efort minim.

Doar ca nu trebuie sa faci mare lucru pentru ca cineva, foarte putin probabil sa fii tu acela, sa castige zilnic timp de 100 de zile cate 10.000 de euro (de fapt vor fi in mana doar 8.400 de euro ca 1.600 de euro revine statului drept impozit). Trebuie doar sa trimiti SMS-uri fara numar, fara numar, fara numar, catre numarul 100 daca esti client Vodafone pentru a participa la promotia proaspat lansata de acestia „Traieste ca o vedeta”.

Strategia operatorului Vodafone e simpla si arhicunoscuta caci nu e la prima abatere de acest gen: pentru fiecare SMS trimis catre numarul promotiei platest 1 euro si ai 10 sanse de a castiga. 1 euro n-ar fi mare lucru daca s-ar limita numai la atat, dar o data intrat in hora vei primi cateva zeci de mesaje pe zi din partea Vodafone cu tot felul de intrebari (cum te cheama, cat e ceasul, cum te simti, cu cine votezi, ai facut sex aseara, cand ai avut ultima oara constipatie, cand ai injurat ultima oara Vodafone, etc.) la care daca raspunzi primesti puncte bonus, dar… totul are un pret de numai 1 euro pe mesaj care daca iti pui mintea cu robotelul care iti trimite astfel de mesaje s-ar putea sa te trezesti cu o factura care atarna destul de greu in bugetul personal.

Nu contest faptul ca acest gen de promotie nu ar fi reala, ca premiile nu s-ar acorda, dar condamn modul in care operatorul de telefonie mobila Vodafone te streseaza… Si desi la prima vedere totul e in regula, eu as merge pana acolo incat sa afirm ca aceasta practica de a trimite mesaje cu tot felul de promisiuni e o forma de inselaciune voalata a clientului caci se profita de naivitatea sa, dar mai ales se abuzeaza de incapacitatea de a discerne cand ti se pune in fata premii atat de fabuloase (sunt oameni care intra in acest joc si la final descopera ca sunt victime, victime colaterale).

Eu as interzice astfel de practici pentru ca… mai e nevoie sa imi motivez alegerea ?! Astfel de campanii sunt astfel gandite incat toata lumea plateste pentru a castiga un grup restrans, altfel spus e un fel de Caritas al tehnologiilor moderne care e destul de bine controlat incat sa nu se prabuseasca sub greutatea propriului succes…

9 comentarii la „Vodafone lanseaza un altfel de Super Bingo Metropolis”

  1. Sunt persoane care joaca cu speranta ca vor castiga. De vina nu sunt ei ci nivelul de trai al oamenilor care spera sa castiga, intr-o buna zi, un pot la vreun concurs si sa plece din tara asta. E singura sansa si pentru multi speranta care le da puterea sa traiasca.

  2. Eu cred ca romanul ar face orice pentru banii astia. SI cum ziceai si tu, marea majoritatea isi dau seama ca pana la urma au luat teapa. Sau au fost prea naivi.

  3. Sa nu-mi spui ca ai picat in  ispita concursurilor prin SMS! 🙂
    Desi sunt client multumit Vodafone, cred ca ar trebui sa-si canalizeze eforturile de a scoate bani prin obiectul lor de activitate principal, adica telecomunicatiile. Astea (serviciile cu valoare adaugata) sunt manevre de suplimentare a profitului care in mod sigur le aduc venituri (MARI) dar care pe mine cel putin ma fac sa vad altfel imaginea companiei.

Comentariile sunt închise.