Experiment P.O.H.U.I.

Au trecut 5 saptamani de cand ma intrebam: Ce inseamna POHUI?

N-am facut altceva decat sa spun lucrurilor pe nume: faptul ca POHUI inseamna inainte de toate trafic… si-am avut dreptate.

In primele 16 zile nu s-a intamplat nimic deosebit in ceea ce priveste traficul pe acest blog apoi din 25 aprilie 2013 traficul a explodat pur si simplu: de la mediocra cifra de 100 vizitatori zilnici care ajungeau aici cautand expresii de citate celebre pe care le-am folosit in unele articole, a urcat si a stationat timp de 3 saptamani pana la o medie de 1.000 de vizitatori unici/zi.

Performanta in cauza se datoreaza faptului ca blogul a ajuns pe prima pozitie in Google dupa urmatoarele cautari: pohui, respectiv ce inseamna pohui… sper sa sesizati autoironia in ceea ce priveste performanta pentru ca responsabila de aceasta treaba este concurenta redusa pentru respectivele cautari (888.000 de rezultate pentru pohui, respectiv 469.000 de rezultate pentru ce inseamna pohui).

Fac o mica paranteza pentru a spune ca tot datorita concurentei reduse pe termenul profitshare am ajuns pe prima pagina de rezultate in Google cu articolul ProfitShare 2.0 – cel mai avantajos mod de plata.

99% din comentarii (cele pe care n-am putut sa le aprob) mi-au umplut frigiderul cu carne pentru cativa ani buni acuzandu-ma de seo spam dar intentia mea nu a fost alta decat a demonstra cum functioneaza cel putin 75% (sunt foarte generos) din continutul generat pe blogurile scrise in limba romana: scriem pentru Google nu pentru cititori…

Q.E.D.

Un comentariu la „Experiment P.O.H.U.I.

  1. Până să scrii tu articolul câștigător legat de POHUI, am scris și eu unul pentru a testa dacă se poate face SEO pe o platforma WP.com gratuită, care nu-ți permite optimizarea SEO on-page. Au venit și la mine atunci vizitatori la fel de mulți, însă n-am primit nici un comentariu legat de SEO SPAM pentru că nu am făcut așa ceva și tot am reușit să mă clasez pe un loc bun.

    Însă limitarea WP.com s-a văzut atunci când au venit articole cu optimizare SEO on-page (gen al tău), realizată cu ajutorul diverselor plugin-uri care oferă și meta description + meta tags (lucru care pe WP.com nu e disponibil).

    În concluzie, și experimentul meu a reușit, iar WP.com pe domeniu propriu poate fi privit ca o soluție, dar trebuie reținut că pierde în fața unei optimizări făcute o idee mai bine dacă domeniile și indexarea conținutului de pe acestea e cam în aceeași zonă.

Comentariile sunt închise.