La un moment dat, nu mai stiu cand si nici nu prea conteaza, se lansa un concurs cu premii garantate de 1 milion de euro: Cancaniada – un fel de Super Bingo Metropolis pentru cititorii ziarului Cancan si o ocazie unica de a-si mari numarul de cititori in mod artificial.
Atunci cei de la ziarul Adevarul in curtea carora se afla Click cu care Cancan se afla in competitie directa a atras atentia ca este folosita publicitatea inselatoare in ceea ce priveste promovarea concursului. Astfel se promova ideea premiului garantat de 1 milion de euro dar in realitate sansa de a castiga acest premiu a fost destul de mica: 1 din 125, adica mai putin de 1%.
Concret, dupa cateva luni de cancaniada, ieri s-a intamplat minunea (pentru Cancan care n-a trebuit sa acorde un premiu de un milion de euro). S-a desemnat prin tragere la sorti un participant care avea la dispozitie 125 de plicuri din care sa isi aleaga singur premiul: 10.000 de euro sau 1.000.000 de euro. Doar intr-un singur plic din cele 125 se afla notat faptul ca ai castigat milionul de euro si persoana aleasa sa-si incerce norocul a fost de fapt ghinionista: a castigat doar 10.000 de euro. Si ori nu face diferenta intre 10.000 de euro si 1.000.000 de euro, ori castigatoarea e destul de ipocrita ca sa sustina ca nu regreta faptul ca nu a castigat 1 milion de euro ci doar 10.000 de euro.
Se pare ca cei de la ziarul Adevarul au cam avut dreptate caci daca cei de la Cancan s-ar fi promovat cu o reclama de genul: ai 99.2% sa castigi 10.000 de euro si 0,8% sanse sa castigi 1 milion de euro, am rezerve ca romanul s-ar mai fi inghesuit sa le cumpere fituica.
Un concurs asemanator a fost organizat si de Gazeta Sporturilor, inaintea Cancaniadei, si nici la ei nu s-a dat milionul de euro garantat. Asa ca in viitorul apropiat ne putem astepta sa explodeze concursurile cu premii garantate de milioane de euro.
Traiasca Romania = Land of Teapa ! Atat timp cat li se permite garantat o sa mai apara astfel de concursuri !