De ce renunta bloggerii la concursul Spam Blog 2009

De cand a inceput concursul pentru bloggeri Spam Blog 2009, de care am amintit pentru prima oara in articolul SuperBlog 2009 – incepe nebunia in blogosfera, au avut loc o gramada de abandonuri din cursa pentru premiile in bani cuprinse intre 100 USD si 1.500 USD cat reprezinta marele premiu. De fapt multi bloggeri au renuntat inca dinainte de inceperea concursului cand au aflat regulamentul concursului care din motive stiute numai de organizatori este tinut in afara ochilor publicului larg.

Ce-au castigat bloggerii care s-au inscris si au renuntat inainte de inceperea concursului ? Nimic, dar organizatorul a castigat de la fiecare cate un back-link pentru ca inscrierea era conditionata de scrierea unui articol care sa includa link catre PC News si ma indoiesc ca dupa ce au vazut despre ce este vorba cei care au renuntat au sters articolele cu pricina. Dar hai sa revenim la ale noastre caci paragraful de fata a fost doar o mica paranteza.

Daca acest concurs este atat de minunat pe cat se crede de ce renunta oamenii ?! Primul raspuns care imi vine in minte este acela ca cei care au renuntat erau pur si simplu depasiti de situatie… si credeti-ma ca nu sunt departe de adevar: cei care au anuntat pe blogul lor ca ies din concurs au adus argumente plauzibile pentru gestul lor.

Astfel esti pus in situatia de a scrie despre produse si servicii pe care nu doar ca nu le-ai testat dar n-ai nici macar idee cum functioneaza. Apoi sarcinile concursului presupun sa faci reclama gratuita, in timp ce alti bloggeri sunt platiti pentru aceasta. Si nu in ultimul rand etapele concursului sunt atat de dese incat daca ai fi sa-ti pui mintea cu ele, adica sa le tratezi cu seriozitate nu doar sa scrii doua vorbe, trei minciuni, sa pui link si gata, te apuca damblaua…

Dar poate cel mai important aspect reclamat de cei care au renuntat la a-si mai face iluzii e faptul ca blogul lor s-a transformat in ceva ce nu-i reprezinta: un catalog de advertoriale…

8 comentarii la „De ce renunta bloggerii la concursul Spam Blog 2009”

  1. Si totusi, stiu un blogger care nu numai ca n-a renuntat, dar a si castigat niste vouchere de cumparaturi. Tocmai l-am felicitat si i-am urat de bine in continuare.

  2. Cel mai bun advertorial e ala care-l scrii pe bune si fara nicio motivatie materiala. Cel putin ala vinde cel mai bine, daca e ceva de vandut. Restul miros de la o posta si le inchid fara sa le citesc… sunt satul de reclame in ziare, radio si tv.

    • Pai daca e advertorial e platit, iar daca esti platit risti sa fii subiectiv/indulgent… asa ca mai bine scrii si dupa aceea speri sa fii platit 🙂

  3. Concursurile pentru blogari mi se pare o intreaga manipulare in masa . Imaginatia nu mai are nici o valoare . Tema este unisona , iar publicitatea este si mai buna . Imi place punctul tau de vedere , o seara buna in continuare !

    • Nu neaparat, dar cel despre care vorbesc e o mare… si banii de care vorbesc nici macar nu sunt cash si vouchere de cumparaturi…

Comentariile sunt închise.