Nu stiu cum e situatia la altii dar ma amuza faptul ca la mine Google ma afiseaza pe prima pozitie dupa cautarea coduri eMag desi eu nu m-am apucat sa vand pielea ursului din padure asa cum o fac zecile, sutele sau poate miile de bloggeri care viseaza frumos la nemurirea sufletului si la stralucirea Porsche Cayman (desi sunt constienti ca asa ceva nu-i de nasul lor deja au solutia: o vand frate si scot pe ea un puscoi de bani, nu mai trebuie sa muncesc toata viata…).
N-am facut altceva decat sa scriu un articol in care atrageam atentia asupra valului de spam, sub toate formele sale, cu aceste coduri eMag.
Altii au scos la vedere toata artileria grea: publica coduri eMag, raspunsurile la quiz-urile eMag, codurile fulger eMag de pe twitter si facebook (organizatorul insista sa nu transpire aceasta informatii), s.a.m.d. solicitand in schimb un micut vot al link-ului personal. Iar unii au atat de multa imaginatie incat s-au apucat sa scrie/publice in avans articole gen Coduri eMag din data de xy septembrie/octombrie/noiembrie/decembrie 2010, urmand ca informatia sa fie completata atunci cand devine disponibila. In traducere libera lucru acesta, in afara de disperare, semnifica negru pe alb seo spam…
Cei de la eMag vin cu urmatoarele completari care nu stiu daca reuseste sa taie elanul baietilor intreprinzatori din blogosfera romaneasca dar macar pune punctul pe i:
Precizari suplimentare referitoare la frauda
Urmatoarele situatii vor fi tratate ca fiind fraude conform aliniatului 8.2 si vor duce la penalizarea prin retragerea creditelor si a sanselor la premii acumulate prin aceste metode sau eliminarea din concurs.
– Crearea de site-uri, liste de discutii pe forumuri, bloguri sau orice alt suport de comunicare, pentru a atrage participantii in campanie in scopul acumularii de clickuri prin schimbul reciproc de linkuri personale sau participarea in aceste liste.
– Oferirea sau promiterea de stimulente si beneficii (de exemplu, dar nelimitandu-se la: oferirea raspunsurilor la quizurile zilnice, divulgarea codurilor din campanie comunicate pe canalele oficiale ale campaniei precum si orice alte beneficii in legatura sau nu cu campania Reteaua) in scopul atragerii de clickuri pe linkul personal.
– Inducerea in eroare a utilizatorilor unor site-uri cu privire la scopul linkului personal cu obiectivul de a obtine clickuri.Deciziile de eliminare din campanie sunt definitive, participantul nemaiputandu-se reinscrie.
Ce inseamna toate aceste lucruri ? Un singur lucru: oricine se crede mai destept decat desteptii si continua cu astfel de scheme poate avea surpriza sa fie declarat castigator dar la o verificare ulterioara a modului in care si-a jucat sansele sa aiba o surpriza mai putin placuta.
Oare chiar iti doresti aceasta ?! E o intrebare pe care o adresez tuturor care ajung sa citeasca aceste randuri si apeleaza la tot felul de tertipuri care intra sub incidenta paragrafului de mai sus completare a concursului eMag.
Sincer, habar n-aveam de „codurile eMag” dar ce stiu e ca au un marketing beton care sunt convins ca da roade. Cel putin in ochii mei a devenit magazinul online #1.
tot ce stiu despre concurs, stiu de la tine… dar deja ma scoate din minti. Bloguri pe care inainte le citeam acum nu mai publica altceva decat chestii legate de e-mag…. 🙁
Cat mai dureaza??
Pana in 12 decembrie 2010 tine toata nebunia asta Ș)
Eu am inceput sa adun bile negre la aceasta campanie:
http://www.staupenet.ro/am-intrat-in-reteaua-emag.html
Ce s-a intamplat ? Si eu am pierdut o sansa de castig pentru ca mi-am pus link-ul pe un site despre care vorbeam in articolul anterior.
Mi-am facut cont si a ramas mort. Mort pe frontispiciu. Am acumulat doar cateva puncte, insuficiente insa pentru a putea cumpara o sansa macar.