Va mai amintiti de competitia Reteaua eMag desfasurata in 2010 al carui mare premiu a fost o masina Porsche Cayman ?
Se pare ca ca Reteaua eMag revine din 21 februarie 2011, orele 13:00 (dupa contorul de pe site), avand ca premii printre altele nu o masina cum ne-am fi asteptat ci 3 masini (ascunse momentan pe podium).
Este bine stiut ca editia precedenta a concursului Reteaua eMag a generat un intreg val de seo spam bazat pe dorinta vanatorilor de concursuri de a primi mura-n gura coduri eMag si razpunsuri la la quiz-ul eMag zilnic.
Sper ca in noua editie a concursului Reteaua eMag organizatorii sa-si fi invatat lectiile despre inventivitatea romanului de a specula orice slabiciune a regulamentului unui concurs. Si nu ascund faptul ca mi-ar face placere, nu o spun din egoism, ca Reteaua eMag 2 sa se adreseze in exclusivitate clientilor eMag. S-ar elimina astfel din start o mare parte din oportunistii care nici macar nu sunt in stare sa caute o informatie si vor ca totul sa le fie servit la botul calului.
Sau daca competitia va avea ca public tinta atat clienti cat si non-clientii eMag ar fi o surpriza placuta pentru mine sa descoper ca mecanismul competitiei a fost radical modificat astfel incat cei care au facut seo spam pe baza prostimii, care se intreaba daca muieti-s posmagii, sa fie nevoiti sa o ia de la zero.
De ce spun aceasta ?! Pentru ca stiu baieti destepti care au speculat faptul ca oamenii cauta coduri eMag si au ajuns de la cateva sute de vizitatori unici pe zi la peste 15.000 de vizitatori unici pe zi. Dupa ce concursul s-a incheiat traficul a scazut la fel de brusc cum crescuse. Secretul acestor succesuri a fost faptul ca zilnic postau articole despre coduri eMag si quiz-uri eMag (iar unii mai zelosi din fire au scris articolele in avans si le-au completat ulterior doar ca sa fie primii dupa cautarea buclucasa in motoarele de cautare).
In ceea ce ma priveste, desi unii dintre voi ma vor acuza de asemenea de seo spam pentru ca tratez subiectul, trag iarasi un semnal de alarma spunand doar ca articolul din 22 septembrie 2010, Coduri eMag, a generat in ziua urmatoare postarii sale peste 8.000 de vizitatori unici si timp de 2-3 zile blogul a fost pe prima pozitie in Google dupa cautarea: coduri eMag.
Imaginati-va unde as fi ajuns cu traficul daca ma apucam sa postez zilnic informatii despre coduri eMag si quiz-uri eMag.
Da, ajungei la mii de vizite doar pe timpul concursului, cum ai zis si tu. Totusi te poti folose de o tactica, asa cum aratat Zoso de curand cand a facut articolul cu: Cum se inchide Facebook. Exemplul e elocvent. Te uiti la ce cauta romanul si faci un dummy post. Bineinteles ca nu e prea corect, dar daca scrii un material calitativ pe seama a ce cauta oamenii in google poate ai sansa sa devina clienti fideli 😀
ai uitat cand nu stiu care tabloid l-a „omorat” pe nu stiu care actor (cred ca dinica) pentru a-si asigura pozitia in google si implicit trafic? 😀 si ne mai miram de ce sunt in stare astia pentru un concurs… mai ales cand miza e asa mare…
Sper ca de aceasta data organizatorii sa inchida mai bine anumite brese. Reteaua 1 a generat foarte mult trafic in mediul online.
Nu-mi place de Reteaua 2. Macar daca dadeau ca premii niste laptopuri. Ce sa fac eu cu un TV daca nu ma uit la TV?
O sa fie interesant… si premiul este ok 😉 E fain 500-le 😉