In urma cu 3 ani, mai exact in ianuarie 2008, lansam pentru site-ul de concursuri newsletter-ul ca mijloc de informare si fidelizare a vizitatorilor site-ului.
Ca folosirea newsletter-ului a fost un succes se poate vedea dupa cei peste 11.000 de abonati, cu o rata de fidelizare de peste 10%.
Interesant este faptul ca in anul de gratie 2011, anul social media, clasicul newsletter nu este considerat demodat si companiile il mai folosesc pentru a fideliza abonatii.
Au fost la un moment dat doua campanii pentru abonarea la newsletter-ele Capital, respectiv Evenimentul Zilei la care s-au oferit ca premii cate un iPad, plus alte gadget-uri.
Acum FIT Distribution SRL desfasoara campanii similare pe PC Garage – premiul un iPad 2 16 GB, pe PC Fun – premiul un telefon mobil Nokia C7 si pe Electro Fun – premiul un expresor de cafea Krups XP 4000.
Si desigur acestea nu sunt singurile campanii de abonare la newsletter care ofera premii abonatilor.
Iar abonarea la newsletter este cel mai simplu mod de a face un concurs, iar premiul poate avea orice valoare cat timp efortul de a participa este minim. Insa numarul abonatilor va fi direct proportional cu valoarea premiului oferit in astfel de campanii.
Hmmm, ma gandesc sa fac si eu un concurs in genul, dar sa mai treaca putin timp si sa strang ceva banuti 😀
Baga vouchere de la Asus – SuperBlog 2010 🙂