Garanti Bank se joaca cu focul pe Facebook

Nu stiu ce agentie gestioneaza contul de media Garanti Bank dar dupa toate aparentele nu prea stiu cu ce se mananca social media si in special Facebook.

Spun aceasta datorita acestui concurs la care miza sunt 3 premii in bani virati pe cardul Bonus Card de la Garanti Bank.

Concursul de desfasoara pe Facebook iar like-ul este principiul dupa care se desemneaza cei 3 castigatori: 1 like = 1 bonus = 1 RON.

Acum va puteti imagina si singuri de ce-am spus in titlu ca Garanti Bank se joaca cu focul pe Facebook: like-urile o sa curga garla si exista riscul ca situatia sa scape de sub control. Noroc ca toata nebunia se va termina pe 15 august 2011, orele 23:59.

Sper ca ati inteles ideea, iar daca nu o sa fiu mai explicit: exista riscul sa se adune vreo 10.000 de like-uri ceea ce inseamna ca Garanti Bank va trebui sa scoata din buzunar suma aceasta sau… sa o dea cotita

Ce-as face eu in situatia de fata? As apela la Cabral si la alti bloggeri care stiu ca sustin cauze umanitare pentru copii, ne-am mobiliza si am creea un eveniment special pe Facebook prin care sa informam lumea ca participam la competitia Garanti Bank (deci avem nevoie de sustinerea lor) iar banii astfel adunati vor fi donati spitalului de copii Budimex din Bucuresti.

Si-as vrea sa-mi imaginez, stiu ca visez prea frumos ca sa fie adevarat, ca se vor mobiliza astfel vreun milion de romani de pe Facebook, vor sustine cauza noastra si vom aduna vreun milion de like-uri. Iar Garanti Bank in concubinaj cu agentia care le gestioneaza conturile de social media va trebui sa puna la bataie 1.000.000 de lei sau sa se faca de rusine datorita unor promotii fara acoperiri reale.

Acum, daca ma citeste cineva de la Garanti Bank sau agentia care se ocupa de ei, aveti dreptul la replica…

10 comentarii la „Garanti Bank se joaca cu focul pe Facebook”

    • Multumesc ! Am recitit regulamentul gandindu-ma ca poate imi scapa mie ceva si m-am aruncat cu capul inainte, dar n-au nici o limita in ceea ce priveste valoarea premiilor 🙁

  1. Vor schimba regulamentul la sfarsitul concursului la fel cum a facut Banca Transilvania cu Agenda BT.

    • Ce-au facut astia de la Banca Transilvania? De fapt agentia care s-a ocupat de Agenda BT, caci de obicei in spatele unui brand se afla o agentie!

  2. Pai stii concursul, ca doar tu l-ai postat, trebuia sa faci un desen folosind aplicatia lor. Pe urma, desenul cu cele mai multe like-uri trebuia sa castige un iPad. Bineinteles ca s-a ajuns la nspemii de likeuri pentru niste desene de toata jena. La sfarsit au anuntat ca, in urma jurizarii unor specialisti in desen, a castigat nu-stiu-cine. A fost mai corect asa, ca a castigat cine merita intr-adevar, dar nu mi s-a parut normal sa schimbi regulile la sfarsitul cursei. Uite linkul cu desenele: http://agenda.bancatransilvania.ro/concurs/

    • Aceasta stiu, ma gandeam ca au facut alta magarie. Intr-un fel ii inteleg… de prea multe ori se castiga prin forta bruta decat prin talent… si aici parca era mai important talentul…

  3. Ei vor sa castige like-uri. Metoda nu ii intereseaza deloc. Sunt sigur ca au limita la premii (daca se vor deranja sa le dea bineinteles).

    • Sigur ca au o limita de premii dar cat timp nu e facuta publica in regulament (daca nu l-au modificat deja) sunt expusi riscului…

  4. Pai in situatia asta, eu as putea face lejer in 3 zile peste 20.000 de like-uri din partea mea. Acum problema se pune altfel. O sa onoreze? Toata aceasta suma o donez, ma bag in proiectul tau.

    Cert este faptul ca indienii, pakistanezi, etc. ofera servicii de like-uri la preturi super bune. Targetati sau nu.

    Cred totusi ca va fi o aiureala si se vor eschiva la final.

Comentariile sunt închise.