Peste exact o lună, pe 29 noiembrie 2013, va fi Black Friday – ziua în care fiecare din noi speră să cumpere tot ce-și dorește cu 99% reducere…
În România prima ediție a Black Friday eMAG s-a derulat în 2011 luând pe mai toată lumea pe nepregătite… de-atunci am rămas cu amintirea pisicii electrocutate care era afișată pe site-ul eMAG atunci când serverele nu mai făceau față hoardelor de cumpărători.
În 2012 lumea știa la ce să se aștepte și a fost dezmăț organizat în toată regula… toată lumea s-a distrat pe cinste… dar din păcate eu n-am făcut mulți purici cu aceasta ocazie: n-am reușit să prind la reducere nimic din ce mă interesa și nici la capitolul marketing afiliat n-am excelat.
Anul acesta Black Friday nu se anunță prea roz cel puțin din punctul de vedere al marketingului afiliat:
– eMAG a anunțat încă de prin august că își rezervă dreptul de a acorda comisioane speciale cu ocazia evenimentelor de genul Black Friday;
– evoMAG a anunțat comisioane de 1% pentru ziua de Black Friday și următoarele 2 zile;
– Altex dă de înțeles că în ziua de Black Friday vânzările generate de către afiliați nu vor fi comisionate (0% comision);
E o abordare firească după umila mea părere căci în ziua de Black Friday vânzările magazinelor online vor exploda indiferent de eforturile făcute de către afiliați.
Urmărește subiectul #blackfriday
Îmi place că te-ai pregătit din timp de BF 😉
Nu e ceea ce crezi sau ceea ce pare a fi 🙁
Nu cred nimic, stai liniștit. E foarte ok. Și eu voi scrie un articol pe acestă temă în perioada următoare.
sa speram ca nu se schimba regulile jocului mult prea tarziu… aici ma refer strict la profitshare.
Cred ca ProfitShare va profita de pe urma deciziilor luate de altii si nu va umbla la comisioane… oricum eu nu-mi fac iluzii legate de BF caci nu se incraja porcul de ajun…