Se apropie Sfintele Pasti – Invierea Domnului nostru Iisus Hristos si cu aceasta ocazie amatorii de chipiruri in ale traficului mult si fara rost incep sa spameze blogosfera cu articole despre „mesaje de pasti”, „urari de pasti”, „sms de pasti”, „felicitari de pasti„, s.a.m.d. in ideea de a avea ceva trafic in plus cu care sa se laude in desert…
Bloggeri care in zilele normale abia daca reusesc sa adune 100 – 200 de vizitatori zilnic in astfel de momente (Pasti, Craciun, zile onomastice, Dragobete, Valentine’s Day,etc.) folosind abuziv cuvinte cheie ca cele de mai sus dar adaptate fiecarei ocazii in parte reusesc sa atinga un numar de cateva mii de vizitatori pe zi, unii trecand chiar de pragul de 10.000 de vizitatori intr-o singura zi. Si poate ca n-ar fi o problema atat de mare ca scriu doar pentru motoarele de cautare, ca fac seo spam, daca vizitatorii care ajung pe blog in urma acestor tertipuri ar gasi informatie utila, de care au nevoie. Dar cand nu gasesti aberatii de doi bani, un clip luat de pe Youtube, o fotografie luata de mai stiu eu unde sau cateva texte, asa numitele „mesaje de”, pe care le mai gasesti in alte cateva mii de locuri pe web, gestul acesta disperat de a avea cati mai multi vizitatori nu poate fi catalogat decat intr-un singur mod: SEO SPAM.
Mai nou bloggerul care facem trafic prin metode neortodoxe evolueaza: nu mai face ce facea acum nu stiu cat timp cand si-a lansat blogul, nu mai scrie verzi si uscate, nu mai pune texte preluate, clipuri Youtube sau poze in chip de felicitari. A evoluat de la stadiul de spam in nesimtire, la spam discret: critica faptul ca bloggerii novici fac exact ce facea si el la vremea lor. Dar, paradoxal, foloseste abuziv aceleasi cuvinte cheie de care este constient ca ii umfla traficul la ocazii festive. Iar rezultatele sunt cam aceleasi: trafic, trafic, trafic… ca acest trafic e ca apa de ploaie nu prea conteaza pentru unii… faptul ca prin tarlaua lor s-au scurs mii de metri cubi de apa e un motiv de mandrie fara prejudecati, nu conteaza ca nu era nimic semanat si n-avea ce sa incolteasca dupa acea ploaie… conteaza doar cantitatea, calitatea si rezultatele ulterioare sunt ceva care nu mai conteaza pentru unii…
Acesta este un alt articol despre cum sa nu iti promovez blogul si chiar daca e un articol critic, se vrea o critica constructiva pentru ca uitandu-va la articolele dinainte nu veti gasi nimic care sa semene cu practicile mentionate aici.