Fara publicitate prin bannere

Dupa lupte seculare ce-au durat… nici nu mai stiu cat ca nu le-am tinut socoteala, am ajuns la aceeasi concluzie la care au ajuns si altii inaintea mea: bannerele nu mai sunt ceea ce-au fost o data pentru publicitatea online. Interactiunea vizitatorilor/cititorilor blogului cu bannerele este atat de mica incat nu se justifica prezenta lor … Citește mai mult

Alo domnii de la IAB Romania: de cookies nu s-a auzit in curtea domniilor voastre ?

IAB Romania impreuna cu eResearch Corp desfasoara nu stiu ce studiu legat de satisfactia consumatorului vis-a-vis de publicitatea intalnita pe site-urile romanesti.

Pana aici lucrurile par in regula, poate vor oamenii care participa la studiu sa-si exprime dezaprobarea fata de reclamele intruzive sau fata de reclamele care apar simultan cate doua-trei, acoperind tot continutul util al unui site, cu un fundal muzical pe care nu ai cum sa-l opresti si, cireasa de pe tort, nu prea gasesti X-ul cu ajutorul caruia sa inchizi reclama care intra cu picioarele murdare pe monitorul tau.

Citește mai mult