Se spune ca PR inseamna Public Relations – in traducere libera, relatii publice… Aceasta doar in teorie caci in practica, cel putin in tarisoara noastra lucrurile stau cu totul altfel.
Dupa ce-am scris articolul O fi teapa, n-o fi teapa?! am primit un comentariu din partea lui Tudor de la Headline – agentia care se pare ca a gestionat campania:
Salutari la toata lumea. Multumim tuturor celor care s-au inscris si au participat la concursul pentru Brevetul Aple Air Blogger. Au fost posturi pe care le-am citit cu interes, iar cele mai multe au sosit din partea unor oameni evident pasionati si cunoscatori Apple. Tocmai de aceea, am vrea să spunem aici, cu toată sinceritatea, că nu a existat nici o decizie ”politică” cu privire la determinarea castigatorului competitiei. Am citit posturile si am ales gandindu-ne la ideea cea mai apropiata de conceptul nostru de magazin, exprimata cel mai clar si mai elocvent. Atat. Nu ne-am uitat nici la persoana, nici la notorietate, nici la numarul de vizitatori, unici sau nu. Iar premiul l-am oferit gandindu-ne ca am putea ajuta un blogger, oricine ar fi el, mai mult sau mai putin cunoscut, sa experimenteze live placerea de a butona unul dintre cele mai dorite device-uri Apple ale momentului. Dorim sa raspundem astfel intrebarilor legate de acest concurs si speram sa fiti si pe viitor alaturi de noi, cu acelasi entuziasm si dorinta de a ne spune ceea ce ganditi.