eMag si marketingul erorilor

Despre ce s-a intamplat in urma cu o saptamana la eMag stie probabil toata lumea care are catusi de putin tangente cu mediul online, ba chiar si cei care nu stiu ce-i ala internet au aflat despre eveniment de le televizor caci intamplarea a fost puternic mediatizata.

Pe scurt 248 de romani au avut fericirea de a-si comanda online de la eMag produsele mult visate la preturi derizorii (daca derizoriu e suficient spus cand pretul afisat al unei plasme este cat taxa de transport prin curier).

Citește mai mult

Validare incompleta (unable to complete genuine Windows validation)

Deschid astazi calculatorul (desktop) si surpriza surprizelor: Windows Genuine ma anunta politicos ca licenta Windows XP de pe calculator nu a putut fi validata, aceasta in conditiile in care am instalat pe calculator Windows XP cu licenta OEM

Noroc ca e o optiune de help de unde am putut afla ca ceasul calculatorului meu a luat-o pe aratura:

Citește mai mult

Eroare WordPress 2.8.3

WordPress 2.8.3 vine sa corecteze nu stiu ce probleme de securitate. Toate bune si frumoase doar ca dupa ce am facut up-date la aceasta ultima versiune cand am incercat sa accesez interfata administrativa primesc urmatorul mesaj: Nu aveţi destule drepturi pentru a putea accesa această pagină. Este inutil sa mai spun ca n-am putut face … Citește mai mult

Cum sa dai cu stangul in dreptul

Sau am putea spune „Din ciclul: Asa NU” cand ne referim la o campanie organizata de ING Bank si care pare facuta cu picioarele. Este vorba despre campania „Cu ING Web Card poti castiga un laptop cu Internet mobil” care pune la bataie 3 netbook-uri Asus Eee PC cu abonament de internet mobil de la Orange pentru 12 luni, plus 100 de cartele pre-pay Orange. Gasiti mai multe detalii daca va intereseaza pe Concursuri Online.

Rasfoind regulamentul campaniei facut de agentia de publicitate MIB Publicitate ramai perplex cand descoperi ca promotia este una cat se poate de exclusivista. Citez din regulament si dupa aceea mai discutam:

Citește mai mult

The future is NOT bright

Probabil va este cunoscut sloganul de re-brand-uire de la Dialog la Orange „the future is bright, the future is orange”, doar ca viitorul nu este asa de luminos cum ne promit unii sau altii prin sloganuri… Cel putin in Romania politica firmelor e sa vanda, dar cand vine vorba de garantie, de servicii post-vanzare, de asumarea greselilor pe care le comit in relatia cu clientul, firmele pun coada intre picioare si se fac ca ploua… sau mai rau iti dau tacit celebra reblica „se rezolva dar nu se poate”…

De ce spun toate astea ? Pentru ca recent am avut un banal conflict de tipul furnizor-client cu cel mai mare operator de telefonie din Romania, cu Orange. Atat de mare incat te poate trata cu sictir, putandu-se lipsi oricand de contributia ta la cifra de afaceri lor de afaceri. Dar iata despre ce este vorba: de ziua mea am primit pe o cartela pre-pay Orange un bonus aniversar de 2 euro, a doua zi am primit un alt bonus de 1,15 euro pentru apeluri primite. Apoi la 2-3 zile bonusul cumulat de 315 euro-centi a disparut subit si binenteles ca n-am stat cu mainile in san ci am sunat frumusel la relatii clienti ca sa le povestesc cele intamplate pentru a se remedia problema. Binenteles ca operatorul a dat dovada de amabilitate, a verificat situatia inregistrarilor in baza lor de date si a fost de acord cu mine ca s-a produs o eroare. Mi s-a promis ca in cel mai scurt timp problema va fi rezolvata si ca voi primi un mesaj de instiintare.

Citește mai mult