Vizibilitatea postarilor pe Facebook

Testez de vreo 6 luni diverse moduri de a posta pe Facebook pentru un impact maxim si tot ce pot sa spun este faptul ca postarile cu thumbnail sunt cu cele mai putine afisari, urmeaza in ierarhie postarile tip imagine si cele mai vizualizate sunt postarile de tip text chiar daca includ si un link.

Din pacate rata de click cea mai mica o au postarile de tip imagine: nu se vede padurea din cauza copacilor, adica lumea admira fotografia si nu vede link-ul atasat.

Conteaza si orele la care se posteaza pe Facebook: 9:00 – 11:00, 15:00 – 17:00, 19:00 – 21:00 au fost la mine intervalele de timp in care postarile au avut cele mai multe vizualizari.

Postarile programate au mai putine vizualizari decat postarile live: aici si acum…

Citește mai mult

Cata ipocrizie…

De mai bine de 24 de ore tot ce inseamna canal de informare vuieste despre cum au fost inselati 12.000 de romani in numele Orange.

Si mi se pare o mare ipocrizie sa scrii doar atunci in in joc este numele unui brand cu 10 milioane de clienti. Practic in ecuatia aceasta tot ceea ce conteaza este cel care poate oferi o felie mare de cascaval (reclama), nu cetateanul de rand.

De ce spun acest lucru? Pentru ca in ultima saptamana nu cred ca a fost zi fara sa apara pe Facebook un pseudo-concurs care ofereau iPhone 4 S, Samsung Galaxy SII, iPad 2, s.a.m.d. dar aproape nimeni nu sa sinchisit sa aduca vorba despre asa ceva (cu exceptia celor de la Fara Virusi). Insa cand a venit vorba de Orange toata lumea a sarit de fund in sus, probabil si stirile de la televizor au amintit de acest lucru.

Citește mai mult

Peste (completati voi numarul) romani sunt saraci cu duhul (adica prosti)

Am in cap articolul acesta inca de cand am scris articolul Adevarul despre tentativa de phishing ING pe Facebook insa din motive numai de mine stiute n-am apucat sa-mi scriu ideile aici.

Astazi insa cand vad ca prostia e din ce in ce mai mare si in loc sa educam poporul cu ajutorul mass-mediei noi cautam tapi ispasitori si punem egal intre prost si victima nu pot sa stau doar pe margine si sa privesc.

Citește mai mult

Cat mai valoreaza un apartament?

Un amic care se ocupa de imobiliare in Brasov imi zice ca un client de-al sau vrea sa organizeze un concurs pe Facebook prin care sa adune 1 milion de fani.

Premiul: un apartament cu 3 camere intr-un cartier rezidential.

Acest client cica nu cere decat doua lucruri pentru a pune la bataie premiul mentionat: pagina lor de Facebook sa atinga 1 milioni de fani si… aici m-a lasat fara cuvinte, toti fanii sa fie unici, adica sa nu fie fani ai nici unei alte pagini de Facebook ci doar a lor.

Citește mai mult

Facebook ne baga pe gat SiteAdvisor

Facebook poate fi pervers si nesimtit cate o data, adica mai tot timpul cand iti este lumea mai draga…

Astazi am descoperit ca toate link-urile postate pe pagina de concursuri pe Facebook atunci cand vrei sa le accesezi iti afiseaza urmatorul mesaj:

Security Alert: This Link May Not Be Safe
Facebook has teamed up with McAfee to help protect you online. The link you are trying to visit has been identified as potentially unsafe by our trusted partner. Visit the Facebook Security Page to learn more about staying safe on the Internet.

To stay safe outside Facebook, get the free SiteAdvisor plug-in.
Protection provided in collaboration with McAfee SiteAdvisor.

Citește mai mult

Concursuri Online – scurt ghid de utilizare

Pentru ca unii dintre vizitatorii site-ului de concursuri nu prea se descurca in ceea ce priveste navigarea in site pentru a gasi concursuri potrivite cu gusturile lor m-am gandit sa scriu un scurt indrumar.

Asadar, daca esti pasionat de concursuri ai la indememana 5 metode pentru a fi la curent cu cele mai noi concursuri publicate pe site:

  1. vizitezi in fiecare zi site-ul de concursuri sau ori de cate ori ai ocazia;
  2. te abonezi la newsletter si astfel in fiecare dimineata vei primi in casuta de e-mail concursurile publicate in ziua anterioara;
  3. adaugi fluxul RSS al site-ului de concursuri in reader-ul tau si astfel esti informat ori de cate ori este publicat un nou concurs;
  4. urmaresti contul de twitter @concursuriro si esti informat instant de publicarea unui concurs nou;
  5. urmaresti pagina de concursuri pe facebook unde publicarea unui concurs este anuntata la fel de repede ca pe twitter;

Sunt 5 variante de a fi la curent cu cele mai noi concursuri online, fiecare utilizator putand alege ceea ce se potriveste mai bine pentru el.

Citește mai mult

Garanti Bank se joaca cu focul pe Facebook

Nu stiu ce agentie gestioneaza contul de media Garanti Bank dar dupa toate aparentele nu prea stiu cu ce se mananca social media si in special Facebook.

Spun aceasta datorita acestui concurs la care miza sunt 3 premii in bani virati pe cardul Bonus Card de la Garanti Bank.

Concursul de desfasoara pe Facebook iar like-ul este principiul dupa care se desemneaza cei 3 castigatori: 1 like = 1 bonus = 1 RON.

Citește mai mult

Adevarul despre tentativa de phishing ING pe Facebook

Privesc amuzat cum zeci de site-uri si bloguri preiau un comunicat de presa din partea BitDefender despre o la adresa ING Bank derulat prin intermediul Facebook.

Cei de la BitDefender se bat cu pumnul/caramida in piept ca solutia dezvoltata de ei, Safego au salvat ING Bank asa cum gastele au salvat Roma. Dar adevarul e ca lucrurile stau putin altfel si tentativa de phishing a fost descoperita de o mana de oameni si raportata celor de la ING Bank de catre mine in mai putin de 15 minute din momentul in care am fost convinsi ca e ceva putred in Danemarca.

Firul evenimentelor a fost urmatorl:
22 iulie 2011, orele 16:02 – primeam o propunere de concurs cu urmatorul text:

Citește mai mult

Mesaj Facebook

Nu comentez, dar mesajul de mai jos l-am primit dupa ce-am dat Like la cateva postari de pe Facebook: Stop! Prezinți un comportament care poate fi considerat enervant sau abuziv de către ceilalți utilizatori. You have been blocked from using the like feature because you repeatedly misused this feature. This block will last anywhere from … Citește mai mult

Gandul ma pune pe ganduri

Nu cred ca mai este cineva care sa nu fi aflat ca ziarul Gandul a incetat sa mai apara in editie tiparita incepand cu 8 aprilie 2011.

Pentru fani si pro-fani acesta insa continua sa existe exclusiv online, ba mai mult pentru a celebra economia facuta prin renuntarea la print in favoarea editiei electronice se ofera posibilitatea de a castiga zilnic cate un iPad celor care se aboneaza la newsletter-ul Gandul.

Citește mai mult