Cata ipocrizie…

De mai bine de 24 de ore tot ce inseamna canal de informare vuieste despre cum au fost inselati 12.000 de romani in numele Orange.

Si mi se pare o mare ipocrizie sa scrii doar atunci in in joc este numele unui brand cu 10 milioane de clienti. Practic in ecuatia aceasta tot ceea ce conteaza este cel care poate oferi o felie mare de cascaval (reclama), nu cetateanul de rand.

De ce spun acest lucru? Pentru ca in ultima saptamana nu cred ca a fost zi fara sa apara pe Facebook un pseudo-concurs care ofereau iPhone 4 S, Samsung Galaxy SII, iPad 2, s.a.m.d. dar aproape nimeni nu sa sinchisit sa aduca vorba despre asa ceva (cu exceptia celor de la Fara Virusi). Insa cand a venit vorba de Orange toata lumea a sarit de fund in sus, probabil si stirile de la televizor au amintit de acest lucru.

Citește mai mult

Peste (completati voi numarul) romani sunt saraci cu duhul (adica prosti)

Am in cap articolul acesta inca de cand am scris articolul Adevarul despre tentativa de phishing ING pe Facebook insa din motive numai de mine stiute n-am apucat sa-mi scriu ideile aici.

Astazi insa cand vad ca prostia e din ce in ce mai mare si in loc sa educam poporul cu ajutorul mass-mediei noi cautam tapi ispasitori si punem egal intre prost si victima nu pot sa stau doar pe margine si sa privesc.

Citește mai mult