De vreo 2-3 zile am inceput sa primesc tot felul de mesaje, asa numitele newslettere, de la diverse site-uri pe care eu n-am intrat niciodata in viata mea. Sau daca am facut-o am ajuns in urma unor cautari prin intermediul Google dar in nici un caz n-am subscris la vreun newsletter.
spam
Bancpost – Atentionare client: BancPost Phishing
Nici BancPost n-a scapat sa fie tinta persoanelor rau intentionate: Fastbanking Cont restrictionat Stimate client Bancpost Maestro Millenium, Vineri, 7 August 2009, departamentul de securitate Bancpost a semnalat incercarea de spargere a bazei de date Internet Banking. Din acest motiv, pentru siguranta si buna desfasurare a tranzactiilor online, te rugam sa te inregistrezi in noua … Citește mai mult
Certificatul Dumneavoastra digital de autentificare a expirat.: Banca Transilvania Phishing
Inca o mostra de phishing: Stimate client, Luni, 27 Iulie 2009, ora 00:00, certificatul dumneavoastra digital de autentificare a expirat. Certificatele sunt folosite pentru verificarea identitatii persoanei care trimite mesaje electronice catre banca, dar si pentru a oferi bancii posibilitatea de a codifica raspunsurile. Pentru a prelungi valabilitatea certificatului digital de autentificare va rugam sa … Citește mai mult
Acces Blocat: Raiffeisen Online Phishing
De obicei astfel de mesaje, ca cel de mai jos, ajung direct in folderul de spam. Astazi insa unul a scapat si a ajuns in Inbox. Nu sunt client Raiffeisen si chiar daca as fi fost stiu bine ca adresa de e-mail nu e o informatie obligatorie cand apelez la o banca pentru ati face un cont sau un card. Dar curiozitatea a fost mai puternica decat bunul simt si uitati peste ce am dat:
Bannage – plugin WordPress
Unii indivizi certati cu legea bunului simt vor incerca sa-si promoveze afacerea online lasand comentarii pe bloguri folosind cuvinte cheie specifice fara a verifica macar daca comentariile pe acele bloguri sunt no-follow sau do-follow. Este evident ca astfel de comentarii nu sunt altceva decat o forma nesimtita de spam, mai ales ca acele comentarii sunt cel mai adesea pe langa subiectul articolului.
Sau exista situatia cand cineva nu te inghite sau nu inghite subiectul tratat intr-un articol si fara nici un fel de diplomatie sau argumente comenteaza verzi si uscate… un fel de Gica-Contra.
Cum sa NU promovezi blogul
Am mai scris si ma repet: nu scrieti pentru motoarele de cautare, scrieti pentru aia care va citesc… aceasta daca exista putin respect fata de cititorii vostri…
Remarc in fiecare zi ca sunt bloggeri care nu fac altceva decat sa speculeze slabiciunile motoarelor de cautare facand seo spam. Astfel ii vezi ca posteaza articole cu titlul „Rezultatele EuroVision 2009” desi acesta inca nu incepus, sau „Rezultatele alegerilor euro-parlamentare 2009 ” desi mai sunt 10 zile pana cand votam, „Rezultatele alegerilor prezidentiale din toamna 2009” desi mai sunt luni bune pana atunci, „Cele mai vizionate filme din 2010” desi suntem in 2009, s.a.m.d.
Concursuri LG: cand doi se cearta al treilea castiga
Am scris deja despre campania de promovare LG legata de lansarea televizorului LCD LH5000 aici. Asa cum se intampla la noi ceva care incepe sa mearga bine poate sfarsi prost sau devine enervant de sacaitor. Sau daca se poate frauda sistemul de ce n-am face-o ? Ma refer aici la concursurile organizate de cei 4 … Citește mai mult
Lupul moralist: hotul striga „hotii”
Se apropie Sfintele Pasti – Invierea Domnului nostru Iisus Hristos si cu aceasta ocazie amatorii de chipiruri in ale traficului mult si fara rost incep sa spameze blogosfera cu articole despre „mesaje de pasti”, „urari de pasti”, „sms de pasti”, „felicitari de pasti„, s.a.m.d. in ideea de a avea ceva trafic in plus cu care sa se laude in desert…