Nu va bucurati caci va bucurati degeaba

De ieri a intrat in vigoare legea prin care clientul poate solicita rezilierea contractului furnizorilor de televiziune prin cablu, telefonie sau internet, fara a plati penalitati. Romanul de rand se bucura crezand ca in sfarsit se intampla ceva bun in tarisoara aceasta dar din pacate se bucura degeaba.

Cei care au dorit sa renunte la contractul cu vreun furnizor de cablu, de telefonie sau de internet sa nu se grabeasca sa ceara rezilierea contractului decat daca se incheie perioada pentru care a fost incheiat. Legea de care se tot vorbeste de o luna incoace nu se aplica retroactiv, asa ca doar daca ai incheiat ieri sau astazi un contract pentru servicii de televiziune, telefonie sau internet poti cere maine rezilierea contractului fara sa plateasca penalitati.

Citește mai mult

Orange PrePay: pe afara-i vopsit gardul, inauntru-i leopardul

Cred ca multi dintre voi ati observat cum in ultima vreme operatorii de telefonie mobila arunca pe piata oferte pentru cartelele prepay care par sa fie mult mai avantajoase decat un abonament pentru care platim acelasi pret.

In realitate daca stam sa luam la bani marunti toate aceste oferte vom observa ca fiecare are cate o chichita, sau cate o *(steluta) care precizeaza ca oferta este valabila in anumite conditii sau cu anumite limitari. Dar toate aceste lucruri fie nu sunt spuse, fie le afli prea tarziu caci sunt scrise cu litere pentru care iti trebuie o lupa.

Citeam la un moment dat ca CNA (Consiliul National al Audiovizualului) a interzis difuzarea unor spoturi tv de la Vodafone, respectiv de al Cosmote, pe motiv ca fac reclama mincinoasa sau pentru faptul ca in modul in care este expusa oferta lasa loc de interpretari. Vinovata de aceasta decizie se face concurenta, nimeni alta decat Orange care a sesizat CNA. A facut un lucru bun doar ca nici ei nu stau mai bine la capitolul acesta.

Citește mai mult

Pauza publicitara, cu de-a sila, aproape o zi de la noul brand Digi

Ieri, 24 iulie 2009, noul brand Digi (fostul RCS & RDS) a facut cadou brasovenilor o zi intreaga de down time la internet, telefonie fixa si telefonie mobila.

Problemele au inceput inca de la primele ore ale diminetii cand am observat cum conexiunea la internet se restarteaza din 5 in 5 minute. Apoi in jurul orei 9:00 conexiunea la internet a picat de tot… dupa vreo 15 minute am pus mana pe telefon sa reclam aceasta defectiune, ia ton la telefonul fix de unde nu-i… pun mana pe telefonul mobil Digi Mobil vezi sa pot suna la deranjamente… incerc sa sun de pe Orange la numarul de deranjamente tehnice 0368.400.401 dar dupa ce incepea sa sune se intrerupe subit…

Citește mai mult

Vorba dulce mult aduce

Incet dar sigur concurenta pe piata telefoniei isi spune cuvantul in favoarea consumatorului.

Sute sau chiar mii de minute per abonat sunt aruncate saptamanal pe piata prin intermediul diverselor oferte de catre operatorii de telefonie mobila. Piata este supra-saturata si astfel suntem ademeniti sa vorbim non-stop la telefon, nu conteaza ce, nu conteaza cu cine… si aceasta in conditiile in care Vodafone si Orange raporteaza cate 10 milioane de utilizatori, Cosmote vreo 6 milioane, iar Zapp cred ca are si el macar vreun milion de utilizatori. Altfel spus fiecare roman, cel putin la nivel teoretic are mobilul in buzunar, iar altii au si cate 2-3 abonamente de telefonie pentru a avea acoperire completa.

Citește mai mult