Nu mai stiu exact cine a inventat gaselnita de marketing platim de X ori diferenta dar sunt convins ca pana in prezent n-a beneficiat nimeni de aceasta mana cereasca din cel putin doua motive: primul motiv e acela ca astfel de promotii se refera la produse distribuite sub brand propriu (adica promotia e praf in ochi), iar al doilea motiv e acela ca magazinele de cartier care uneori chiar practica preturi mai mici pentru a-si fideliza clientii nu se califica pentru aceasta promotie una din conditii fiind aceea de a gasi produsul in magazine comparabile cu supermarketurile.
Si totusi datorita promovarii prin sistemul cel mai ieftin produs il gasesti la noi se gasesc destui cumparatori care sa aleaga sa-si faca cumparaturile dintr-un anumit loc unde se presupune ca e mai ieftin, fara a mai lua in consideratie alte oferte. Uneori procedeaza corect pentru ca si timpul costa bani iar diferenta de pret nu e semnificativa. Totusi daca ajungi sa patesti ca mine sambata seara cand mi-am facut cumparaturile in Carrefour, incepi sa te gandesti de doua-trei ori inainte de a cumpara…