IAB Romania impreuna cu eResearch Corp desfasoara nu stiu ce studiu legat de satisfactia consumatorului vis-a-vis de publicitatea intalnita pe site-urile romanesti.
Pana aici lucrurile par in regula, poate vor oamenii care participa la studiu sa-si exprime dezaprobarea fata de reclamele intruzive sau fata de reclamele care apar simultan cate doua-trei, acoperind tot continutul util al unui site, cu un fundal muzical pe care nu ai cum sa-l opresti si, cireasa de pe tort, nu prea gasesti X-ul cu ajutorul caruia sa inchizi reclama care intra cu picioarele murdare pe monitorul tau.
Nu gasesti aceasta optiune de inchidere pentru ca fie acele reclame nu respecta nici un standard pozitionand butonul de inchidere in coltul in care te astepti cel mai putin sa-l gasesti sau, in cel mai rau caz este acoperit de alta reclama care se suprapune partial peste celelalte.
Personal nu sunt interesat de acest studiu dar ma intereseaza sa citesc stirile de pe anumite site-uri fara a fi deranjat la accesarea fiecarei pagini dupa ce am spus deja „Nu, multumesc !” Dar credeti ca sunt lasat sa fac asa ceva ?! La fiecare noua pagina accesata pe site-urile unde se deruleaza acest studiu mi se tot serveste reclama in care sunt invitat sa particip la acest minunat studiu care are drept premiu un laptop HP Compaq. Si de fiecare data bifez optiunea „Nu, multumesc !„, si la urmatorul click catre o alta sectiune sau articol din site serverul de reclame se face ca ploua si imi tranteste iarasi reclama.
Alo domnii de la IAB Romania: de cookies nu s-a auzit in curtea domniilor voastre ?! Nu ma intereseaza studiul de fata, nu ma intereseaza premiul pus la bataie… Prin simplu fapt ca nu sunteti in stare sa gestionati o situatie banala ca cea prezentata de mine (sau poate nu vreti sa o faceti) imi este suficient sa inteleg ca indiferent de doleantele consumatorului exprimate in urma completarii acestui studiu, reclamele din mediul online nu vor respecta niciodata intimitatea consumatorului.
PS: Un lucru asemanator semnalam acum jumatate de an prin acel Studiu demografic tampit, eu spuneam ca nu vreau, ei imi spunea ca trebuie…
Da, cam la fel a fost si cu unul din concursurile recente eMag. De fiecare data cand le vizitam site-ul trebuia sa completez un formular ca sa pot trece mai departe, iar la fiecare completare primeam o licenta BitDefender pe 3 luni… 😀
Stupid.
Da stiu concursul doar ca era mai temperat: ti se deschidea la o noua sesiune de browser dar apoi puteai naviga linistit chiar fara sa completezi formularul de concurs…
Am primit sesizarea inca de ieri si am remediat-o. A fost o eroare de programare a celor de la eResearch si am primit asigurari ca s-a remediat.
Ironia e faptul ca ieri am trecut cu vederea acest aspect dar astazi istoria se repeta… si asa am renuntat sa citesc stirile de dimineata din cauza unei reclame… si dupa cum se poate vedea nu de asigurari verbale/scrise aveati nevoie ci efectiv de rezolvarea problemei…
Eu am problema cu trafic.ro zilele astea… De nu am inchis-o de vreo 30-40 de ori n-am inchis-o niciodata…
pe astia de la trafic i-am tras de urechi anul trecut, acum ii lasa in pace… sa faca studii demografice pe degetele de la mani si de la picioare…
Aceeasi problema am intalnit-o si eu. Numai ca am renuntat sa mai accesez site-urile respective. Punct. Odata si odata trebuie sa se termine stupizenia asta de campanie.
Pe mine ma exaspereaza genul asta de reclame. Aveau (si cred ca au si acum) la zf.ro o reclama de genul asta, dar care nu se inchidea nici dupa cele 15 secunde mentionate langa butonul de inchidere, dar nici dupa ce apasai x-ul de inchidere. Asa ca pentru o vreme am incetat sa citesc zf.ro. Urmeaza capital.ro, care au reclam la Renault si Dacia, ce acopera mare parte din textul articolelor si care se suprapun si nu se inchid decat simultan. Daca peste toate astea mai doresc si taxarea continutului, atunci sa-i ia dracu’ pe toti, ca nu-s in stare de articole de doamne-ajuta. Singurul care mai tine cat-de-cat stindardul sus (in domeniul presei economice) este bloombiz.ro, restul toate-s o apa si un pamant…