La acest articol Campanie QuickMobile am primit urmatorul comentariu:
Am luat un telefon de la ei. Acasa am constatat ca desi e un telefon scump nu are meniu in limba romana. Ei mi-au vandut un telefon facut pentru Africa!. L-am dus la service-ul lor ca sa imi puna meniul in romana. Dupa ce am vazut ca dureaza cam mult instalarea softului cu meniurile in limba romana le-am comunicat ca doresc sa le returnez telefonul, asa cum prevede legea.
Surpriza insa: dupa ce a stat in service la ei 2 saptamani mi-au comunicat ca telefonul este zgariat si nu imi pot returna banii. Cand l-am predat era in perfecta stare (…doar am procesul verbal de predare). I-am dat in judecata si acum astept sa decida instanta!. Asa ca ATENTIE DACA CUMPARATI DE LA QUICKMOBILE ! Trebuie sa va puneti bani deoparte si pentru a ii actiona in instanta in cazul in care patiti ca si mine.
Procesul va fi in septembrie …. va voi tine la curent!
Bloggerul intreaba: E adevarat?!
QuickMobile raspunde… in comentarii…
Nu este adevarat. Sub un nume oarecare concurenta poate in orice moment si loc sa posteze comentarii negative legate de activitatea firmei noastre.
Multumesc pentru raspuns !
Raspunsul nu ma multumeste ca un viitor client QuickMobile. Deci … vreau mai multa daruire si un raspuns mai complex. Pentru ca la fel de bine poate fi adevarat ceea ce se spune.
E cel mai la indemana raspuns si nu este exclus sa fie si adevarat…
Acelasi comentariu (absolut identic, deci clar un copy/paste) l-am primit si eu la un articol din aceeasi campanie, deci tind sa cred mai mult explicatiile QucikMobile.
Mai mult, s-a lansat o adevarata discutie pe baza acelui comentarii, iar respectivul cititor nu a mai revenit la acesta niciodata.
Pe internet oricine poate fi cine vrea.
Acel comentariu a fost plasat pe foarte multe bloguri care scriau intr-un fel sau altul despre QuickMobile si… sincer, daca eu as fi intr-o situatia similara – ipotetic vorbind – as proceda la fel… pentru ca un client multumit mai vine cu 10 potentiali clienti, dar unul nemultumit pune pe fuga 100 de potentiali clienti…
Deocamdata scorul e la egalitate: QuickMobile vine cu o explicatie plauzibila dar nu suficienta, iar respectivul comentator in afara de un comentariu n-a mai venit cu alte argumente. Asa ca pana la proba contrarie pot crede in mod egal si echidistant ca fiecare are dreptate in felul sau…