De mai bine de 24 de ore tot ce inseamna canal de informare vuieste despre cum au fost inselati 12.000 de romani in numele Orange.
Si mi se pare o mare ipocrizie sa scrii doar atunci in in joc este numele unui brand cu 10 milioane de clienti. Practic in ecuatia aceasta tot ceea ce conteaza este cel care poate oferi o felie mare de cascaval (reclama), nu cetateanul de rand.
De ce spun acest lucru? Pentru ca in ultima saptamana nu cred ca a fost zi fara sa apara pe Facebook un pseudo-concurs care ofereau iPhone 4 S, Samsung Galaxy SII, iPad 2, s.a.m.d. dar aproape nimeni nu sa sinchisit sa aduca vorba despre asa ceva (cu exceptia celor de la Fara Virusi). Insa cand a venit vorba de Orange toata lumea a sarit de fund in sus, probabil si stirile de la televizor au amintit de acest lucru.
Si totusi se intampla aproape zilnic astfel de chestii ca ai avea subiecte din plin pentru un blog nisat pe Tepe Facebook. Dar nimeni nu zice nimic… De ce?
Eu as propune o lege prin care sa interzicem accesul la Facebook romanilor, pentru ca la cate astfel de concursuri fantoma sunt pe Facebook daca inmultim numarul celor care cred in astfel de lucruri cu numarul de concursuri fictive ajungi la numarul total de utilizatori romani de Facebook. Si teoretic scapi tara de un flagel… prostia ramane…