Concurs „Paris, je t’aime!” – twitter efect sau nu ?!

RFI Romania a dat drumul la concurs Paris, je t’aime! care pune la bataie un week-end la Paris…

Cu 40 de minute inainte de miezul noptii, momentul inceperii concursului, au ciripit pe twitter despre acest concurs. Apoi un alt mesaj a fost lasat imediat dupa inceperea concursului. Pe la orele 6:00 am listat eu concursul pe Concursuri Online si apoi dupa orele 9:00 descopar ca blogosfera incepe sa vorbeasca intens despre acest concurs.

Initial am crezut ca e o campanie de promovare pe bloguri dar cand am descoperit ca efectiv ploua cu aceasta stire pe bloguri de care n-am mai auzit niciodata am intuit ca acesta este efectul twitter si notorietatea RFI. Sau poate ma insel si concursul are vreo componenta adresata bloggerilor pe care eu nu am identificat-o… Voi ce credeti ?! Daca ati scris pe blogul vostru despre c oncursul „Paris, je t’aime!” ce v-a motivat ca sa o faceti ?!

Sau la mijloc o fi efectul de turma: hai sa preiau si eu stirea aceasta ca poate face audienta ?!