Cum faci o campanie de succes in blogosfera? Nu asa…

Se ia una bucata blogger din A-List (sau mai multi, depinde de bugetul alocat).

Se afiseaza pe blogul respectiv un banner cat mai la vedere.

La sfarsitul campaniei tragi linie si descoperi ca 100% din numarul vizitatorilor acelui blog ti-au calcat pragul si-ti spui ca ai avut o campanie de succes in blogosfera.

Bloggerul nostru isi freaca mainile satisfacut si asteapta urmatorul fraier care vrea sa se promoveze la el pe blog pentru ca a inventat o metoda sigura prin care orice citititor care vrea sa ajunga pe prima pagina a blogului dupa citirea unui articol ajunge pe pagina sponsorului automat datorita folosirii onclick atunci cand se incearca click pe Prima pagina/Home page sau logoul blogului.

Mai jos o mostra despre practicile din A-Blogosfera

onclick = window.X1Fla1Click();

style = width: 728px ! important; height: 90px ! important; border: 1px solid gray; cursor: pointer ! important; background-color: white; opacity: 0.01;

Cat de onesta este aceasta practica, trageti concluzia fiecare din cei care lecturati acest articol. Insa mie personal mi se pare de-a dreptul… nesimtire….

11 comentarii la „Cum faci o campanie de succes in blogosfera? Nu asa…”

  1. Ha, asta e o chestie tare interesanta. Asa poti explica de ce toti vizitatorii ajung pe pagina sponsorului. Nu e ok frate, e tras de par si cusut cu ata alba. Faci o data, de doua ori, dar iti pierzi din vizitatori, sigur.

  2. Am urat mereu site-urile care iti trantesc in fata un ditamai banner-ul sau te redirecteaza pe o pagina unde nu ai vrut sa ajungi. Eu personal nu am intalnit abordarea asta la bloggerii nostri insa „elita” A-list e una si poate sa faca ce doreste.

    • Pe mine ma enerveaza in afara de aceasta si bannere-le interstitiale, cele care intermediaza procesul de accesare a paginii care te intereseaza si sunt afisate 10-15 secunde fara a avea posibilitatea de a le inchide. Si mai rau e faptul ca oamenii din spatele acelor site-uri nu cunosc notiunea de cookies si la fiecare pagina acesata imi servesc cate o reclama interstitiala…

  3. In astfel de situatii, de vina suntem tot noi – cei care accesam acele siteuri. Personal, ori de cate ori intalnesc asa ceva il trec pe lista neagra – indiferent de calitatea informatiei postate acolo.

    • Partea proasta e ca nu prea mai gasesti savoarea de alta data pe acele bloguri cei care au ajuns plafonandu-se rau de tot caci… vorba cuiva: ce-au de pierdut

    • Degeaba mediatizezi, inainte de toate trebuie sa educi clientii… eu am avut potentiali clienti care nu stiau decat una si buna… cati vizitatori le trimit pe zi ? si degeaba am incercat sa le explic ca succesul unei campanii e un cumul de factori si nu se rezuma doar la vizitatori ca degeaba…

Comentariile sunt închise.