Se ia una bucata blogger din A-List (sau mai multi, depinde de bugetul alocat).
Se afiseaza pe blogul respectiv un banner cat mai la vedere.
La sfarsitul campaniei tragi linie si descoperi ca 100% din numarul vizitatorilor acelui blog ti-au calcat pragul si-ti spui ca ai avut o campanie de succes in blogosfera.
Bloggerul nostru isi freaca mainile satisfacut si asteapta urmatorul fraier care vrea sa se promoveze la el pe blog pentru ca a inventat o metoda sigura prin care orice citititor care vrea sa ajunga pe prima pagina a blogului dupa citirea unui articol ajunge pe pagina sponsorului automat datorita folosirii onclick atunci cand se incearca click pe Prima pagina/Home page sau logoul blogului.
Mai jos o mostra despre practicile din A-Blogosfera
onclick = window.X1Fla1Click();
style = width: 728px ! important; height: 90px ! important; border: 1px solid gray; cursor: pointer ! important; background-color: white; opacity: 0.01;
Cat de onesta este aceasta practica, trageti concluzia fiecare din cei care lecturati acest articol. Insa mie personal mi se pare de-a dreptul… nesimtire….
Ha, asta e o chestie tare interesanta. Asa poti explica de ce toti vizitatorii ajung pe pagina sponsorului. Nu e ok frate, e tras de par si cusut cu ata alba. Faci o data, de doua ori, dar iti pierzi din vizitatori, sigur.
Interesant sau nu se intampla in Romania zilelor noastre… si ne mai batem cu pumnul in piept…
Ce nu fac unii pentru bani …
Am urat mereu site-urile care iti trantesc in fata un ditamai banner-ul sau te redirecteaza pe o pagina unde nu ai vrut sa ajungi. Eu personal nu am intalnit abordarea asta la bloggerii nostri insa „elita” A-list e una si poate sa faca ce doreste.
Pe mine ma enerveaza in afara de aceasta si bannere-le interstitiale, cele care intermediaza procesul de accesare a paginii care te intereseaza si sunt afisate 10-15 secunde fara a avea posibilitatea de a le inchide. Si mai rau e faptul ca oamenii din spatele acelor site-uri nu cunosc notiunea de cookies si la fiecare pagina acesata imi servesc cate o reclama interstitiala…
Eu nu mai intru pe astfel de site-uri, indiferent de calitatea articolelor.
In astfel de situatii, de vina suntem tot noi – cei care accesam acele siteuri. Personal, ori de cate ori intalnesc asa ceva il trec pe lista neagra – indiferent de calitatea informatiei postate acolo.
Partea proasta e ca nu prea mai gasesti savoarea de alta data pe acele bloguri cei care au ajuns plafonandu-se rau de tot caci… vorba cuiva: ce-au de pierdut…
Au destule de pierdut. Nu bani evident, dar in timp vor cadea.
Depinde doar de noi – sa mediatizam puternic aceste practici negative, in speranta ca vor deveni de domeniul trecutului
Degeaba mediatizezi, inainte de toate trebuie sa educi clientii… eu am avut potentiali clienti care nu stiau decat una si buna… cati vizitatori le trimit pe zi ? si degeaba am incercat sa le explic ca succesul unei campanii e un cumul de factori si nu se rezuma doar la vizitatori ca degeaba…