Din start trebuie sa spun ca nu e vorba despre agresarea vreunui laptop de catre proprietarul acestuia.
Intrebarea din titlu se refera la ratarea unei oportunitati, oportunitatea de a castiga un laptop la un concurs organizat de Market Trafic pe Facebook.
Cei de la Trafic.ro au gandit un concurs destul de ingenios la care se oferea ca premiu cel mai apreciat produs dintr-un numar de 10 produse postate cate unul pe zi pe pagina lor de Facebook.
Au fost postate pe rand in urmatoarea ordine: o imprimanta, o placa video, un hard disk extern, o tastatura wireless, o tableta grafica, un scanner, un monitor lcd, un mouse, un tv tuner si un laptop Acer Aspire One (cireasa de pe tort dupa mine). Aprecierea unui produs se facea prin optiunea Like – Imi Place si se pare ca cel mai apreciat produs a fost hard disk-ul extern care a obtinut 230 de like-uri.
De ce s-a intamplat lucrul acesta ? Din 2-3 motive destul de evidente pentru mine: primul motiv este acela ca fenomenul social media in Romania e inca in fasa, al doilea motiv deriva din faptul ca ziua in care a fost listat hard disk-ul extern pe facebook coincide cu ziua in care concursul cu pricina a inregistrat un maxim in ceea ce priveste promovarea pe site-urile de concursuri online, iar cel de-al treilea motiv este reprezentat de faptul ca desemnarea castigatorului s-a facut prin tragere la sorti lucru care nu motiveaza concurentii la o implicare activa in competitie.
Daca premiul s-ar fi acordat celui care scrie un review despre unul din cele 10 produse listate de Market Trafic pe Facebook si obtine cele mai multe like-uri cu review-ul sau atunci sa vezi bataie pe laptop.
Si uite-asa romanul a preferat sa dea cu piciorul unui laptop multumindu-se sa castige doar un hard disk extern. Tipic romanesc… sa moara si capra vecinului sau altfel spus in cazul de fata, de ce sa castige cineva care a aflat de concurs in ultima zi…
Asa-i in Romania. Si scuze pentru celalalt email. Avea autoraspuns activat si m-am inscris in directorul web. Scuzeee!