Despre inutilitatea unor stiri

Observ cum de ceva vreme publicatii cu notorietate din online-ul romanesc, bloggeri mai mult sau mai putin cunoscuti si-au facut un obicei de a ridica la rang de stire de prima pagina orice doodle folosit in anumite zile de Google.

Oamenii care scriu aceste stiri nu-si dau oare seama cat de ridicoli, penibili si jenanti sunt cu astfel de articole?

Oare nu realizeaza ca in afara de seo spam valoarea acelei informatii oricum a-i privi lucrurile este zero?

De ce as citi eu despre doodle-ul zilei folosit de Google pe un anume site/blog cand pot foarte usor cu un simplu click pe acel doodle sa obtin informatia care ma intereseaza?

Personal nu-mi pot imagina ce-i in capul acestor oameni care vor sa faca din rahat bici… voi reusiti?

3 comentarii la „Despre inutilitatea unor stiri”

  1. Tocmai asta e ideea, prin click pe doodle se genereaza niste rezultate, si ei spera sa ajunga in prima pagina. Adevarul e ca genereaza trafic foarte mare…insa sunt vizitatori fara rost, bounce rate 100%.
    Desigur, pentru new media in statistici intra unicii, indiferent de modul prin care i-au luat.

    • Se-agita de pomana, oricum in top ies site-uri cu autoritate gen Wikipedia, Mediafax, AgerPress, s.a.m.d. nu un blog de cateva zeci sau sute unici pe zi…

  2. Dumi, practica asta nu e noua. Multi fac o obisnuinta din asta si considera doodle-ul zilei un fel de Plinky :).

    Concluzie: da, nu reusesc nici eu sa inteleg.

Comentariile sunt închise.