Nu cred ca mai este cineva care sa nu fi aflat ca ziarul Gandul a incetat sa mai apara in editie tiparita incepand cu 8 aprilie 2011.
Pentru fani si pro-fani acesta insa continua sa existe exclusiv online, ba mai mult pentru a celebra economia facuta prin renuntarea la print in favoarea editiei electronice se ofera posibilitatea de a castiga zilnic cate un iPad celor care se aboneaza la newsletter-ul Gandul.
Gestul cu iPad-ul este de apreciat, dar as aprecia si mai mult daca site-ul ar fi optimizat pentru versiunea de mobil, cat si aplicatia pentru iPad: versiunea de mobil m.gandul.info are cativa mega si pe o conexiune 3G se simte acest lucru, iar in ceea ce priveste aplicatia pentru iPad desi este oferita gratuit pana se incarca ziarul iti vine sa intri pe site folosind browserul Safari care se dovedeste a fi mai rapid.
Si chestiile acestea ma pun pe ganduri: de ce as citi Gandul cand sunt pe drumuri cand pot citi alt cotidian care este optimizat pentru mobil ?!
Mersi, ia ca m-am inscris si eu. Poate obtin un iPad 😀
Iti tin pumnii, dar sa stii ca e un iPad… obisnuit fara 3G…
Eu nu înţeleg de ce preferă ei să te abonezi la newsletter, când mult mai eficient ar fi să te abonezi la feed-ul RSS. Nu am mai intrat de pe mobil, dar înainte mie mi se încărca uşor site-ul cu toate că nu am cine ştie ce telefon!
Astfel ai o baza de date cu potentiali clienti pe care o poti folosi la nevoie…
Foarte interesant dar pentru cei care deja sunt abonati cum ramane ? Adica aia sunt fraieri ?
Nu, aia trebuie sa completeze formularul de concurs si sa lase bifata optiunea de abonare la newsletter. Daca sunt deja abonati sunt inscrisi automat in concurs!
Ce frumos din partea lor.
Uite ca eu habar n’aveam de gandul. De cand cei de la Caretefura au inceput sa ma aprovizioneze cu hartie de impachetat, n-am mai cumparat nici un ziar.
Vizavi de atitudinea lor, luati-le premiile pana cand nu rennta detot la afacere.