ProfitShare 2.0

Iata-ma in sfarsit ca am e-migrat catre noul ProfitShare cu o saptamana mai tarziu decat estimasem aici: ProfitShare 2.0: cand stii ca e vremea sa migrezi?

Prima impresie in doar cateva cuvinte despre ProfiShare 2.0? Este cu totul altceva fata de eMAG ProfitShare… si inca nu m-am obisnuit cu noua interfata: sunt atat de multe informatii oferite ca mintea mea inca mai sta sa le proceseze pana devin rutine automatizate.

Altfel trecerea s-a facut lin asa cum se promite, fara intreruperea afisarii reclamelor pe site-urile pe care ruleaza, dar daca aveti multe site-uri pregatiti-va sa va ia ceva mai mult timp decat cele 2-3 minute mentionate de catre sistem.

Cea mai placuta surpriza a fost raspunsul prompt din partea echipei care asigura suportul: in doar cateva minute de la semnalarea unei probleme am primit raspuns… dobitocul eram eu si problema era doar o eroare umana din partea mea dar e de apreciat ca m-au ajutat sa-mi dau seama unde se rupe firul.

In mai putin de 24 de ore am completat detaliile legate de plati, am descarcat contractul iar dupa semnarea si scanarea acestuia l-am urcat online direct din interfata ProfitShare 2.0 – o experienta de 10 stele cum n-am mai intalnit pana acum.

S-au spus multe lucruri frumoase despre noul ProfitShare pe buna dreptate, eu insa voi incerca sa abordez printr-o critica constructiva acele aspecte care mie personal mi-au dat peste cap organizarea reclamelor din vechiul ProfitShare.

Codul vechi ProfitShare functioneaza dar… acolo unde inainte aveam bannere acum sunt doar widget-uri de produse iar daca incerc sa inlocuiesc cu un cod nou ma lovesc de necesitatea validarii si aprobarii site-ului, altfel nu pot misca in front. Nimic rau in validarea site-ului dar aceasta dureaza si intre timp viteza de incarcare a site-ului aproape ca s-a dublat datorita redirectarilor multiple. Iar uneori site-ul ramane blocat in timp ce se incarca…

Aveam widget-urile de produse setate pe anumite categorii, acum in widgeturile de produse mi se afiseaza de toate pentru toti si momentan n-am gasit optiunea de a seta doar afisarea unor anumite categorii de produse ca in vechiul ProfitShare (pe un site de retete culinare este ideal sa afisezi un widget cu produse electrocasnice).

Generatorul de link-uri are o mica scapare pe care as dori sa o vad corectata in scurt timp: pentru acelasi produs poti genera un numar nelimitat de link-uri ProfitShare care duc catre pagina aceluias produs si nu mi se pare OK!

Acestea sunt chestiile care mi-au sarit in ochi in mai putin de 24 de ore de la intrarea in ProfitShare 2.0, dar imediat ce mai am ceva de adaugat revin cu completarile ce se impun!

5 comentarii la „ProfitShare 2.0”

  1. De ce spui ca generatorul de linkuri are o problema?
    Daca tu vrei sa promovezi un laptop pe site , facebook si adwords , cum mai diferentiezi aceste 3 surse de care duc catre aceeasi pagina?
    Datorita faptului ca generatorul de linkuri poate crea 3 link-uri diferite le salvezi pe fiecare cu numele preferat in asa fel incat sa poti distinge sursa .
    Ex de nume :
    Facebook – Laptop Sony Vaio ….
    Adwords – Laptop Sony Vaio ….
    Site x – Laptop Sony Vaio …

    Ar fi o greseala sa existe un singur link pentru fiecare pagina de produs. Cel putin atata timp cat nu poti vedea referral-ul .

    • Da, intr-un fel ai si tu dreptate dar as prefera sa se implementeze partea cu sursele decat sa am acelasi produs de un numar, teoretic, nelimitat…

      Nu sunt sigur dar parca la Bit.ly nu te lasa sa pentru acelasi link sa generezi mai multe scurtaturi.

  2. La bitly nu te lasa. Insa aici gandeste-te daca intr-o zi o sa faci adwords. Investesti o suma frumusica promovand produse pe care le ai promovate si pe site. Nu vei stii niciodata daca promovarea prin adwords este profitabila pentru tine si asta chiar ar fi o problema majora pentru ca acolo platesti la fiecare click 🙂
    Momentan e bine asa zic eu. Mai sunt cateva probleme mici la raportari(nu vezi clicurile din slidere sau din pool campanii) dar au zic ca sunt in lucru ceea ce nu poate decat sa ma bucure ca echipa profitshare se misca repede.

  3. De ce să nu generezi un număr nelimitat de linkuri către același produs? Poate ai siteuri diferite și vrei să urmărești la nivel de link că ți se pare mai simplu așa :)!

    În altă ordine de idei, eu sincer să fiu n-am avut nici o problemă cu încărcarea grea a paginilor din linkurile ProfitShare 2.0.

    Deci cu IBAN-ul era de la tine :)?

    • Vorbesc de incarcarea datorata widget-urilor ca link-urile simple n-au nici o treaba decat dupa ce dai click pe ele!

Comentariile sunt închise.