Testez de vreo 6 luni diverse moduri de a posta pe Facebook pentru un impact maxim si tot ce pot sa spun este faptul ca postarile cu thumbnail sunt cu cele mai putine afisari, urmeaza in ierarhie postarile tip imagine si cele mai vizualizate sunt postarile de tip text chiar daca includ si un link.
Din pacate rata de click cea mai mica o au postarile de tip imagine: nu se vede padurea din cauza copacilor, adica lumea admira fotografia si nu vede link-ul atasat.
Conteaza si orele la care se posteaza pe Facebook: 9:00 – 11:00, 15:00 – 17:00, 19:00 – 21:00 au fost la mine intervalele de timp in care postarile au avut cele mai multe vizualizari.
Postarile programate au mai putine vizualizari decat postarile live: aici si acum…
Elementul noutate influenteaza numarul de vizualizari: astfel daca postezi o fotografie personala la intervale de timp diferite, sa zice la cateva zile diferenta, prima postare va avea mai multe vizualizari decat postarile ulterioare. Acelasi lucru l-am observat si pentru postarile de tip link.
Raportat la numarul de fani o postare de tip text a ajuns sa fie vazuta la mine de maxim 10% dintre fanii paginii pe care am postat, pe cand o postare de tip link sau imagine n-a fost vazuta de mai mult de 5% din numaru total de fani.
Un alt lucru interesant pe care l-am observat este faptul ca in primele 30 de minute dupa o postare aceasta nu ajunge sa fie vazuta de mai mult de 1% din fanii unei pagini.
Concluziile le trage fiecare! Eu le-am tras pentru mine…