My Lucky Number – o campanie Vodafone cu miza mare

Dupa numeroase campanii de promovare in care pentru a castiga macar experienta trebuie sa trimiti SMS-uri ce costa minim 1 euro Vodafone vine cu o noua gaselnita in care practic nu trebuie sa faci nimic altceva decat sa-ti incerci norocul. E vorba despre concursul My Lucky Number care functioneaza pe principiul loteriei: ca sa te inscrii nu ai nevoie decat de un numar de mobil, indiferent din ce retea, o adresa de e-mail si 6 numere de la 1 la 99.

La finalul campaniei 5 norocosi vor castiga premiile puse in joc: un laptop Vodafone si 4 telefoane mobile. Restul, si nu vor fi putini, vor castiga o convorbire gratuita cu reprezentantii Vodafone in incercarea de a convinge pe cat mai multi sa migreze catre reteaua Vodafone fara a fi necesar sa renunte la numar caci e vremea portabilitatii numerelor.

Asadar nu va ganditi ca Vodafone a devenit dintr-o data bunul samarinean, miza aflata e mult mai mare decat firimiturile aruncate pe masa drept premii…

8 comentarii la „My Lucky Number – o campanie Vodafone cu miza mare”

  1. Bine te-am găsit, la bună recitire… Am preluat blogul tău prin feedreader, pentru a fi la curent cu postările… O zi bună în continuare!

    • La un mail ne-solicitat ii dau report spam si am scapat, dar cu telefonul e mai aiurea ca nu pot inchide telefonul in nas daca nu stiu cine ma suna…

  2. Nimeni nu-si face iluzii ca Vodafone, Orange sau Cosmote ar fi buni samariteni vreodata. Intotdeauna cand lasi datele personale undeva, stii ca ele vor constitui parte a unei baze de date folosita intr-o zi in scopuri economice. N-o face doar Vodafone. Ba chiar eu am primit mai multe sms-uri publicitare pe cartele de Orange decat pe abonamentul de Vodafone. In cele din urma, intrebarea ar fi: „Sa-mi incerc norocul sau nu?”. Daca ma costa doar email-ul si nr. de telefon, atunci eu mi-l incerc.

  3. Am observat si eu ca Vodafone duce o campanie foarte agresiva in scopul de a fura clienti celorlalte retele si in primul rand celor de la Orange. Din pacate, Orange nu face mai nimic pentru a-si pastra clientii.

    • Nu doar Vodafone duce o campanie agresiva pentru a atrage noi clienti ci si celelalte retele actioneaza in aceeasi directie sub o forma sau alta: eu fiind client Orange sunt sunat saptamanal de agentii de la Vodafone, Cosmote, Romtelecom care-mi promit marea cu sarea, de fiecare data le spun ca nu ma intereseaza si de fiecare data uita si saptamana viitoare revin (nu e acelasi agent ci altul)

Comentariile sunt închise.