Cat de magari pot fi unii de dragul banilor ?

Sunt de acord cu ideea ca reclama este sufletul comertului

Dar aceasta pana la un anumit punct, caci atunci cand deja treci un anumit prag devii deja… agresiv si trag concluzia ca esti disperat sa nu dai faliment, fie ca produsul tau e atat de prost incat nu ti-l cumpara nici macar angajatii proprii care contribuie la realizarea acelui produs.

Sunt si de acord cu faptul ca publicitatea zilelor noastre nu mai poate fi una pasiva ci interactiva, insa cand consumatorului nu-i oferi posibilitatea sa spuna STOP deja devine enervanta o asemenea forma de publicitate.

Citește mai mult

Voucher Google AdWords – mai mult rau decat bine

Desi au trecut 2-3 ani de cand Google a intrat pe piata publicitatii online din Romania se pare ca nu s-a ajuns inca la nivelul asteptat. Cel putin din punctul de vedere al publisherului lucrurile nu stau deloc pe roze…

Probabil nici Google nu este multumit de modul cum evolueaza lucrurile si de aceea periodic distribuie vouchere Adwords pentru ca cei interesati sa descopere avantajele acestui mod de promovare. In plus mai exista parteneriatele incheiate cu Orange si Banca Transilvania prin care clientii acestora pot descoperi beneficiile programului AdWords.

Citește mai mult

Whydowork Adsense – plugin wordpress

Dupa ce ai vazut cu ce se mananca blogul, dupa ce a trecut ceva timp si n-ai renuntat la blogging, dupa ce ai ajuns sa ai un numar de cititori mai mare decat numarul membrilor familiei sau a clasei/grupei de la scoala/facultate, poti incepe a te gandesti la monetizarea blogului. Nu o sa te imbogatesti, nu asa usor, dar poti incepe prin a castiga suficient cat sa-ti platesti hostingul si sa-ti ramana bani si de-o pizza (sau mai multe).

In acest articol nu o sa citesti despre cum se fac banii din blog, dar e bine de stiut ca se fac cu multa munca, ci doar despre cum poti integra codul reclamelor afisate fara sa-ti bati capul cu editarea temei folosite. Pentru aceasta ai nevoie de pluginul wordpress Whydowork Adsense, care chiar daca are o denumire ciudata se pare ca este scris de un roman.

Citește mai mult

Google si duplicitatea in promovarea contextuala

De cand a aparut publicitatea contextuala Google in Romania a inflorit, pe de o parte raiul spamerilor care au lansat site-uri de tip MFA (made for adsense) in speranta ca se vor imbogati peste noapte, fara a se gandi catusi de putin ca un cititor care nu va gasi nimic relevant pe acele site-uri nu se va mai intoarce. Iar pe de alta parte s-a incetatenit ideea in randurile celor ce doresc sa-si faca reclama ca poti investind putin poti obtine rezultate spectaculoase.

Citește mai mult

Google AdWords brat la brat cu Banca Transilvania

Este bine stiut ca publicitatea contextuala prin intermediul programelor de publicitate oferite de Google (Adsense si Adwords) nu prea merge in Romania desi e de vreo 2-3 ani pe piata noastra. Nu o sa va spun de ce acest sistem de publicitate schiopateaza la noi dar multa lume a inteles cum sta treaba: competitia este extrem de slaba si advertiser-ul plateste suma minima pentru un click, iar cei care posteaza reclama adsense sunt suficient de naivi ca se vor imbogati peste noapte.

Citește mai mult

Politica, o dama de moravuri usoare

Ceea ce-mi „place” la nebunie e faptul ca brusc in campaniile electorale politicieni devin interesati de soarta semenilor lor. Aceasta doar la nivel declarativ caci toate promisiunile nu se materializeaza decat in perioada campaniilor electorale cand sunt oferite diverse produse sau servicii in mod gratuit ca mita electorala (desi nimeni nu recunoaste aceasta sau cand se intampla se feresc sa o numeasca asa).

Nu vreau sa amintesc de nici una dintre promisiunile ne-onorate ale politicienilor nostri care s-au perindat din ’90 incoace pe la guvernare. Toata lumea le cunoaste metehnele, drept rezultat tara se duce vertiginos la vale, la fel cum si interesul electoratului a scazut pentru orice fel de alegere, fie ea europeana, locala, parlamentara sau prezidentiala. Anul acesta se estimeaza ca prezenta la urne va fi de maxim 35% si aceasta nu pentru ca am fi un popor caruia nu-i pasa de viitorul sau ci pentru ca dintre mai multe rele posibile le-am ales pe toate si acum nu mai avem ce alege.

Citește mai mult