Content is King

De când am început să mă învârt prin online am tot auzit expresia: Content is King!

Au trecut mulți ani de când am auzit-o pentru prima oară, a fost acoperită de praf și ignorată o vreme dar iată că astăzi tot mai multe voci o susțin ba în șoapta, ba în gura mare prin piețe.

Apa trece pietrele rămân este concluzia care se impune de la sine. Avem conținut, e 100% autentic de la idee până la transpunerea în scris dar oare este suficient?

Citește mai mult

De ce „iubesc” agregatoarele RSS?

Intotdeauna a existat mirajul imbogatirii cu munca putina daca esti baiat destept

Astfel de baieti destepti au citit pe diverse bloguri sintagma Content is King si au inceput sa o puna in aplicare folosind agregatoarele de stiri rss pentru ca neuronul stingher din bostanul de pe umeri nu putea genera suficient continut pentru a sustine veridicitatea sintagmei.

Citește mai mult

Un lucru de care blogul tau are nevoie

5 lucruri de care blogul meu are nevoie – o noua tema interesanta prin modul de transpunere in practica de catre bloggerii inscrisi la concursul Spam Blog 2009

Toata lumea isi doreste cate ceva, dar trebuie sa se limiteze doar la 5 lucruri si unii au impresia ca blogul este pestisorul de aur care le va indeplini cele 5 dorinte… cu mici exceptii bloggeri care nici macar n-au trecut de genunchiul broastei se vad mari bloggeri uitand ca nu haina il face pe om.

Citește mai mult

Ce punem in locul Google Page Rank?

Blogosfera a gasit un nou subiect de discutie din care sa faca rating: Gooogle Page Rank se pregateste sa-si dea obstescu sfarsit… si asa cum era de asteptat avem tabere care condamna page rank-ul si tabere care sustin page rank-ul. Ceea ce e amuzant in toata aceasta poveste e ca pe langa faptul ca s-a nascut poet, romanul mai e si specialist in orice… in cazul de fata in materie de SEO, orice habarnist isi da cu parerea si are pretentia de a fi luat in serios nicidecum contrazis, chiar daca cel care o face are argumente solide.

Dar ce reprezinta Google Page Rank? Un parametru privit multa vreme ca unic tel al site-urilor nou lansate sau a celor deja existente, un motiv nejustificat de mandrie care a condus la ideea ca, cantitatea este mai importanta decat calitatea, punandu-se astfel carul inaintea boilor. Mi-am exprimat parerea destul de plastic vis-a-vis de subiectul Google Page Rank in articolul Paranoia Google Page Rank Update.

Citește mai mult

Platforme gratuite de blogging: WordPress.com versus Blogspot.com

Unii dintre voi, bloggeri in deveniri, fie din comoditate, fie din nestiinta ati inceput activitatea de blogger pe o platforma gratuita de blogging, cele mai cunoscute si folosite in acest sens fiind Blogspot.com, respectiv WordPress.com.

Ambele platforme permit crearea si gazduirea unui blog personal la o adresa de forma nume-blog.blogspot.com sau nume-blog.wordpress.com, si pe langa un spatiu de gazduire generos (1 GB spatiu Blogspot, respectiv 3 GB spatiu WordPress) ofera aproape tot ce este necesar din punct de vedere tehnic pentru dezvoltarea unui blog.

Citește mai mult

Promovare blog: comenteaza articolele pe care le citeste pe alte bloguri

Inainte de a avea propriul sau blog oricine a fost inainte de toate cititor de bloguri si probabil la un moment dat s-a aprins luminita aia care i-a spus ca are si el ceva de spus si ca o poate face blogging cel putin la fel de bine ca cei pe care citeste si pe care-i admira.

Sa-ti faci blog e relativ simplu, fie apelez la o platforma gratuita de blogging (cele mai cunoscute sunt blogspot.com si wordpress.com), fie iti cumperi propriul domeniu unde instalezi WordPress (cel mai cunoscut script de blogging). Ai blogul, ai inceput sa scrii bine, dar lumea nu prea auzit de tine singurii cititori fiind poate familia si cercul de prieteni care oricum te cunosc si nu prea sunt incantati de ceea ce asterni acum in scris caci stii bine „vorbele zboara, scrisul ramane – verba volant, scripta manent”. Dar tu esti convins ca scrii bine, ca ai talent, ca ai ceva de spus si ca lumea te poate citi cu admiratie si invidie totodata. Ce-i de facut ?

Citește mai mult