iChallenge: competitia pe lead-uri

Peste cateva zile se va da startul competitiei 2Parale, iChallenge, iar prima saptamana de concurs (22 – 28 octombrie 2012) va fi dedicata lead-urile.

Ce este un lead? O actiune de genul abonare la newsletter sau creare de cont nou pe site-urile advertiserilor.

Premiile acestei competitii sunt: un iPhone 5 pentru cel mai tare din parcare, 200 euro pentru locul 2 si 100 euro pentru locul 3.

Citește mai mult

Concursuri Online – scurt ghid de utilizare

Pentru ca unii dintre vizitatorii site-ului de concursuri nu prea se descurca in ceea ce priveste navigarea in site pentru a gasi concursuri potrivite cu gusturile lor m-am gandit sa scriu un scurt indrumar.

Asadar, daca esti pasionat de concursuri ai la indememana 5 metode pentru a fi la curent cu cele mai noi concursuri publicate pe site:

  1. vizitezi in fiecare zi site-ul de concursuri sau ori de cate ori ai ocazia;
  2. te abonezi la newsletter si astfel in fiecare dimineata vei primi in casuta de e-mail concursurile publicate in ziua anterioara;
  3. adaugi fluxul RSS al site-ului de concursuri in reader-ul tau si astfel esti informat ori de cate ori este publicat un nou concurs;
  4. urmaresti contul de twitter @concursuriro si esti informat instant de publicarea unui concurs nou;
  5. urmaresti pagina de concursuri pe facebook unde publicarea unui concurs este anuntata la fel de repede ca pe twitter;

Sunt 5 variante de a fi la curent cu cele mai noi concursuri online, fiecare utilizator putand alege ceea ce se potriveste mai bine pentru el.

Citește mai mult

Despre newsletter si reguli de bun simt

Despre subiectul newsletter am mai vorbit intr-un articol precedent si cred in continuare ca acest instrument este util atat timp cat este utilizat cu bun simt.

Revin asupra acestui subiect datorita unui concurs desfasurat de catre evoMag care presupune tocmai abonarea la newsletter-ul acestui magazin online.

Cum mecanismul concursului este unul extrem de simplu, te abonezi si apoi astepti tragerea la sorti, am purces si eu sa ma abonez la newsletter-ul evoMag. Si astfel am decoperit ca se incalca o prima regula elementara de bun simt: n-am primit nici un mesaj prin care sa mi se solicite confirmarea faptului ca eu sunt cel care am facut abonarea la newsletter si astfel oricine poate abona pe oricine la un newletter de care poate nu este interesat.

Citește mai mult

Gandul ma pune pe ganduri

Nu cred ca mai este cineva care sa nu fi aflat ca ziarul Gandul a incetat sa mai apara in editie tiparita incepand cu 8 aprilie 2011.

Pentru fani si pro-fani acesta insa continua sa existe exclusiv online, ba mai mult pentru a celebra economia facuta prin renuntarea la print in favoarea editiei electronice se ofera posibilitatea de a castiga zilnic cate un iPad celor care se aboneaza la newsletter-ul Gandul.

Citește mai mult

Aboneaza-te la newsletter si castiga

In urma cu 3 ani, mai exact in ianuarie 2008, lansam pentru site-ul de concursuri newsletter-ul ca mijloc de informare si fidelizare a vizitatorilor site-ului.

Ca folosirea newsletter-ului a fost un succes se poate vedea dupa cei peste 11.000 de abonati, cu o rata de fidelizare de peste 10%.

Interesant este faptul ca in anul de gratie 2011, anul social media, clasicul newsletter nu este considerat demodat si companiile il mai folosesc pentru a fideliza abonatii.

Citește mai mult

10.000 de Concursuri Online

Pe 1 aprilie 2010 site-ul de concursuri online a atins pragul psihologic de 10.000 de concursuri listate. Astazi, la ora la care scriu acest articol, numarul de concursuri a trecut de 10.025 de concursuri.

Ce inseamna lucrul acesta in afara de satisfactia lucrului bine facut ?! Aproape 2 ani si jumatate de eforturi sustinute, o simpla pasiune s-a transformat in job cu un sfert de norma.

Citește mai mult

Concursuri Online – peste 10.000 de abonati la newsletter

In urma cu mai bine de un an de zile, mai precis in data de 5 februarie 2009, lansam pe site-ul de concursuri o editia speciala a tombolei „Aboneaza-te la premii…” care avea ca miza un netbook MSI Wind in momentul atingerii pragului de 10.000 de abonati la newsletter.

In momentul lansarii acelei provocari site-ul de concursuri online avea un numar de 4.983 de abonati si singurele conditii pentru a te califica la tragerea la sorti a laptopului oferit ca premiu au fost acelea de a fi abonat la newletter si de a avea macar un prieten care s-a inscris la newsletter la recomandarea ta ulterior datei lansarii concursului.

Citește mai mult