Astazi la prima ora imi cad ochii peste o reclama la tableta Samsung P3110 Galaxy Tab 2 la pretul de 1.399 lei si-mi frecam deja mainile bucuros ca am gasit-o mai ieftin cu 100 fata de eMAG dar bucuria mi-a fost de scurta durata dupa ce-am dat click pe banner-ul respectiv.
De la pretul din reclama de 1.399 lei pe site am descoperit ca de fapt pretul este de 1.448 lei (fara taxa verde de 1,24 lei).
Chiar si asa pretul afisat e mai mic cu 50 de lei fata de eMAG dar de ce as avea incredere intr-un magazin fara principii de onestitate fata de client?
Ba mai mult decat atat transparenta este zero absolut. Eu vreau sa stiu din start cat ma costa produsul respectiv dar descopar ca din momentul in care-l adaug in cos se mai adauga cate ceva: taxa verde, apoi cand alegi livrarea prin curier pretul devine 1.465 lei de la 1.448 lei desi pe pagina de prezentare a produsului apare ca transportul e gratuit.
Cu asa bulibaseala prefer sa fac cumparaturile de acolo de unde am incredere nu de la SigmaNET caci despre acest business online este vorba.
cioara vopsita piere pe limba ei
Asa fac multi cu AdWords. Pun anuntul, pun un pret bomba si cand intrii pe site-ul in cauza, ai un mare soc: „Pretul nu are TVA, nu mai are nu stiu ce discount, platesti transportul la suprapret etc”. Nu stiu care ar fi ideea acestei „strategii” insa eu m-am convins de un lucru: CLIENTII NU SUNT PROSTI!